بریتیش ایرویز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما سرگرم تحقیق و تفحص در خصوص سرقت اطلاعات مشتریان بریتیش ایرویز هستیم. این اطلاعات از پایگاه اینترنتی شرکت و نیز از طریق اپ موبایلی شرکت به سرقت رفته است.
بریتیش ایرویز تاکید کرد در جریان این هک، هیچ گونه اطلاعات سفر یا مشخصات گذرنامه ای مسافران به سرقت نرفته است؛ اما اطلاعات فردی و مالی متعلق به مشتریان به سرقت رفته است. این مشکل اکنون برطرف شده است و پایگاه اینترنتی شرکت به طور عادی فعال است
گفته می شود این حادثه اطلاعات مربوط به حدود 380 هزار کارت بانکی را در معرض خطر قرار داده است.
انتهای پیام/