سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از سه هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کشف مواد مخدر در استان سمنان ۹۷ درصد رشد داشت و طی پنج ماهه سال جاری سه هزار و ۴۶۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه طی پنج‌ماهه سال جاری یک هزار و ۹۸۱ نفر در خصوص جرائم مربوط به مواد مخدر در استان دستگیر شدند گفت: این رقم نسبت به پارسال ۱۸ درصد رشد داشت.

وی در ادامه افزود: کشف مواد مخدر در استان سمنان ۹۷ درصد رشد داشت و طی مدت ذکر شده سه هزار و ۴۶۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط‌ شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ریشه بسیاری از وقوع جرائم از مواد مخدر ناشی می‌شود ابراز داشت: برای آگاه‌سازی جوان‌ها و به‌ویژه نوجوانان کارگاه‌های آموزشی مواد مخدر به‌صورت دوره‌ای در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود که خوشبختانه از این نظر دانش آموزان استقبال خوبی را داشتند.

سردار روح‌الامین قاسمی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن متوجه کل جامعه است و مبارزه جدی با آن تنها در اختیار نیروی انتظامی نیست و نهادهای دستگاه‌های مختلفی در این کار دخیل هستند که حضور و مشارکت همه‌جانبه آن‌ها می‌تواند به کاهش ناهنجاری‌های ناشی از مصرف موارد مخدر منجر شود.

انتهای پیام / ز

جزییات کشف بیش از سه هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.