سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری؛

اولویت‌ها وچالش‌های احیای دریاچه ارومیه بررسی شد

در جلسه‌ای با حضورنماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری وسرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی ، اولویت‌ها و چالش‌های برنامه احیای دریاچه ارومیه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در جلسه‌ای با حضورنماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری وسرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی، اولویت‌های و چالش‌های برنامه احیای دریاچه ارومیه بررسی شد.


دراین جلسه که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه نیز حضور داشتند روند اجرای طرح‌های نجات بخشی دریاچه، مسائل و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف بررسی و راهکار‌های پیشنهادی برای رفع موانع مطرح شد.


پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه  با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهوری ومصوبات دولت و مقام عالی استان در خصوص احیای دریاچه ارومیه گفت:عملیاتی شدن مصوبات و تحقق برنامه‌های نجات بخشی از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد استان بوده و مجموعه دستگاه‌های اجرایی تمام توان اجرایی خود نسبت به اجرایی شدن مصوبات ستاد ملّی احیای دریاچه و کاهش معضلات زیست محیطی بکار گرفته اند.


وی  افزود:استان آذربایجان غربی در بخش مدیریت و اجرای طرح‌ها توان لازم را برخوردار است که با تخصیص به موقع اعتبارات می‌توان شاهد پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف در برنامه احیای دریاچه بود.


در این جلسه همایونی نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری نیز با اشاره به اهتمام جدی رییس جمهور محترم و دولت دراحیای دوباره دریاچه ارومیه بر پیگیری جدی روند اجرای طرح‌ها و شناسایی مشکلات و موانع کار‌ها با نظارت مستقیم تاکید کرد.


در ادامه هریک از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌ها ارائه کردند.
انتهای پیام/ح


برگزاری جلسه بررسی چالش‌های احیای دریاچه ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.