سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های مازندران در عصر پنج شنبه ۱۵ شهریورماه همچنان همراه با ترافیک سنگین

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین جاده‌های هراز و چالوس در عصر پنج شنبه ۱۵ شهریورماه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی در حال حاضر ترافیک در جاده هراز از آب اسک تا گزنگ از تهران به مازندران و محدوده پارک جنگلی از شمال به جنوب سنگین گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده پل زنگوله، هزار چم و سیاه بیشه نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک در جاده‌های کیاسر، سوادکوه و محدده درون شهری عادی و روان گزارش شده است، گفت: وضعیت جوی جاده‌ها عصر امروز صاف و آفتابی است.

سرهنگ قدمی افزود: رانندگان قبل از تردد در مسیر‌ها استراحت کافی داشته و در توقفگاه‌های مناسب در طول سفر بایستید و در تردد از جاده‌های کوهستانی صبر و تحمل بیشتری خرج دهند.

وی با بیان اینکه بمنظور تخلیه بار ترافیکی و افزایش ایمنی مسافران عصر فردا جاده های هراز و چالوس یکطرفه می شود ،گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/ آ.

آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.