سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله اشکوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم به دلیل مشکلات ناشی از سوء مدیریت و اقدامات دشمنان در مضیقه هستند

نماینده گیلان در مجلس خبرگان گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل سوء مدیریت و بخشی دیگر مربوط به اقدامات دشمنان است.

آیت الله سید علی حسینی اشکوری نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: موقعیت سخت معیشتی مردم که دغدغه بزرگ رهبر معظم انقلاب است نمایندگان خبرگان رهبری را ترغیب کرد تا اجلاسیه اخیر خود را به این موضوع اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی  برای مردم کمرشکن شده است افزود: در اجلاسیه خبرگان دغدغه اعضای خبرگان که در مورد معیشت مردم بیان شد چراکه آنها امروز در مضیقه هستند که بخشی از آن به دلیل سوء مدیریت و بخشی دیگر مربوط به اقدامات دشمنان و جو روانی مربوط به آن است.

آیت الله اشکوری درباره فعالیت‌های مجلس خبرگان در پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان تصریح کرد: همچنین در این اجلاسیه مطالب بسیار ارزنده‌ای از سوی نمایندگان خبرگان و روسای قوای قضاییه و مقننه مطرح شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
امروزه علم ودانش وفن اوری درهمه زمینه ها باسرعت مافوق صوت درجهان پیش می رود البته باپشتوانه قوی مالی کشورهای جهان اول وبه دست توانمند دانشمندان جوان ونخبه گان