سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت ۷ هزار نفردر کتابخانه‌های اردکان /کتاب‌خوانی در بین خانواده ها باید نهادینه سازی شود

مسئول کتابخانه‌های عمومی اردکان گفت: دستگاه‌های مختلف در نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب‌خوانی در خانواده ها با کتابخانه ها همکاری کنند.

حسین پایدار مسول کتابخانه‌های عمومی اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: در شهرستان اردکان ۱۴ کتابخانه فعال وجود دارد که از این تعداد ۶ روستائی و ۸ شهری و حدود ۳۰ کارمند کتابدار در کتابخانه‌ها مشغول به کار هستند.

پایدار افزود:آمار عضویت در کتابخانه‌های  این شهرستان بیش از ۷ هزار نفر است که از این تعداد حدود ۴ هزار نفر آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند. 

وی گفت:شهرستان اردکان باتوجه به جمعیت بعداز یزد  آمار برتر شهرستانی را به خود اختصاص داده وجزء ۳ خانواده‌ی برتر استان است.

پایدار افزود: همچنین این شهرستان دربرگزاری جشنوازه رضوی،در قسمت قصه گویی، در بخش خانواده برتر رتبه خوبی را در استان کسب کرده است.

پایداربا اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب‌خوانی از خیران و مسئولان اردکان خواست توجه بیشتری به کتابخانه‌های محلی داشته باشند، چراکه کتابخانه‌ها در بیشتر محلات، تنها پایگاه فرهنگی و محل رجوع علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هستند.

وی گفت: امسال ۱۰۰ کلاس اوقات فراغت در کتاخانه‌ها ی عمومی اردکان برگزار شده است.

انتهای پیام/ی

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین خانواده

برچسب ها: کتاب ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.