سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور پیام؛

آیت الله سعیدی درگذشت استاد عرفان،را تسلیت گفت

تولیت آستان حضرت معصومه(س)در پیامی ارتحال حجت الاسلام حسن عرفان،استادحوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان، از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم بزرگوار و مجاهد خستگی ناپذیر، معلم اخلاق استاد فرهیخته حوزه علمیه قم جناب حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن عرفان رضوان الله تعالی علیه موجب تاسف و تالم فراوان گردید.
این خادم اهل بیت علیهم السلام سال ها در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به ترویج معارف پرداخت و هیچ گاه در خدمت به دین احساس خستگی نکرد و چه زیبا بر روی منبر وعظ و خطابه و در لباس سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و جهاد اکبر، خداوند خویش را ملاقات کرد.
ضمن عرض تسلیت ضایعه ارتحال این عالم وارسته به بیت شریف و معززشان، برای آن مرحوم رحمت الهی و علو درجات و برای بازماندگان ، علاقه مندان و شاگردانشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم
سید محمد سعیدی

حجت الاسلام والمسلمین عرفان برای سخنرانی در مسجد امام (ره)  از قدیمی ترین مساجد کرمان،هنگام سخنرانی، دچار حمله قلبی و به بیمارستان منتقل شد و  14 شهریور ماه به دیار حق شتافت.

وی در سال 1336 در خانواده ای مذهبی چشم به دنیا گشود. پدرش خیاط مذهبی و مادرش سیده ای از تبار سادات (طباطبائی) بود. شش کلاس ابتدایی را در مدرسه خیام به پایان رساند و  به حسینیه سادات رفت تا دروس دینی را بیاموزد،سپس به قم آمد و از محضر اساتیدی چون آیت الله شیخ جواد تبریزی بهره مند شد.

مراسم تشییع این استاد فقید حوزه علمیه،امروز در کرمان برگزار شد و فردا در قم خاکسپاری می شود.

انتهای پیام/ش

ارتحال حجت الاسلام حسن عرفان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.