سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديركل بازرسي استان هرمزگان :

اطلاع رساني دقيق مهمترين راهكار ممانعت ازنقض قوانين و مقررات است

مشاور رئيس سازمان و مديركل بازرسي استان هرمزگان ، با بيان اين كه اداره كل بازرسي استان با هدف اعمال وظائف نظارتي و قانوني برنامه‌ ريزي‌هاي لازم را در زمينه انتخابات انجام داده است ،گفت :با اطلاع رساني به موقع از نقض قوانين و مقررات انتخابات ممانعت خواهيم كرد.

به گزارش حوزه حقوقي- قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل بازرسي استان هرمزگان، عباس مؤمن‌آبادي در حاشيه جلسه ستاد پيشگيري و برخورد با جرائم و تخلفات انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد انتخابات 88 گفت: مقام معظم رهبري انتخابات 88 را تجلي حضور حماسي 40 ميليوني مردم در انتخابات بر شمردند، بنابراين بايد در عمل حساب مردم را از فتنه گران جدا بدانيم.
وي افزود: دشمن براي فتنه سال 88 از مدت‌ها قبل برنامه ريزي و با اعلام نتايج انتخابات آن را اجرائي كرد كه خوشبختانه مردم با حضور پر شور خود در صحنه انقلاب و خلق حماسه ديگري فتنه دشمن را خنثي كردند.
مشاور رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تاكيد برضرورت برخورد با تبليغات فريبنده برخي از كانديداها ، اظهار داشت:برخي از كانديدا هاي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در تلاشند با تبليغات نادرست عملكرد نظام را به نفع خود مصادره و با اين روش آراء مردم را جذب كنند.
مؤمن‌آبادي در ادامه برنامه‌هاي اجرايي و توسعه‌اي دولت كه براي مناطق مختلف استان در نظر گرفته شده را با اراده افراد خاص بي ارتباط دانست و تصريح كرد:رسانه ها بايد به برنامه ريزي و توسعه اي دولت براي مناطق مختلف استان توجه كنند تا برخي از كانديداهاي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اين برنامه و توسعه هاي فرهنگي ،اجتماعي و اقتصادي را به خود اختصاص ندهند.
مديركل بازرسي استان با بيان اينكه اداره كل بازرسي استان با هدف اعمال وظائف نظارتي و قانوني خود برنامه‌ ريزي‌هاي لازم را انجام داده است ،افزود : تلاش مي‌كنيم با اطلاع رساني به موقع از نقض قوانين و مقررات ممانعت به عمل آوريم./ص3
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.