سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

تحولات همدان در سال 2018 یک انقلاب گردشگری است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولاتی که در سال 2018 در راستای گردشگری استان همدان اتفاق افتاد یک انقلاب گردشگری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جلسه ی بررسی مسائل و مشکلات روستاهای واقع در دهستان های گنبد، هگمتانه و سنگستان که در فرمانداری همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت های شهری در استان همدان نسبت به استان های دیگر بهتر پیش می رود گفت: این پیشرفت مدیون هماهنگی و همدلی مردم استان با مسئولین و همکاری مسئولین با یکدیگر است .

وی با اشاره به محوریت همدان در غرب کشور گفت : اتصال همدان از طریق راه آهن و مسیر های جاده ای به بسیاری از شهر های مهم کشور نقش مهمی در پیشرفت شهر داشته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روستاهای همدان باید برای اشتغال زایی در بخش گردشگری وارد کار شوند.

در ادامه جلسه علی تعالی فرماندار همدان با اشاره به طرح های اجرایی زیر گذر سرخ آباد سنگستان ، بازگشایی تعریض و خط انتقال فاضلاب مسیر امام زاده محسن خواستار همکار ی مردم برای اجرای هر چه بهتر طرح های عمرانی استان شد.

وی با تاکید بر اینکه  مشکل آب روستاها جدی است، ادمه داد: برای حل مشکل باید میزان بارندگی بررسی شود وبا توجه به افزایش جمعیت مصرف آب  را مدیریت کنیم .

فرماندار همدان با اشاره به برخوردار بودن برخی روستاها از آب شرب سالم بهداشتی گفت: متاسفانه مشکل کم آبی در برخی روستاها به دلیل استفاده ی کشاورزی مردم از آب شرب است .

انتهای پیام/ا.م

گردشگری همدان یک انقلاب است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.