سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل زیباسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س):

پروژه های اطراف حرم مطهر در انتظار اعتبار

خاکی گفت:پروژه های اطراف حرم حضرت معصومه(س)نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است که به تنهایی از توان شهرداری خارج است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ خاکی،مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان این که اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر تاثیر زیادی روی رضایتمندی زائران و مجاوران دارند، بیان کرد: این پروژه ها بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهند و اجرای آنها به تنهایی خارج از توان شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های شاخص اطراف حرم که از وظایف ذاتی سازمان است شناسایی شده است، بیان کرد: مشکل عمده پروژه‌های بزرگ پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) با توجه به پیچیدگی‌های تمکلی، حقوقی و عملیاتی تامین منابع و حمایت های استانی است.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: در خصوص این پروژه ها رایزنی های اولیه انجام شده ولی حمایت و هماهنگی بیشتری در استان نیاز است.

 خاکی با اشاره به اینکه این پروژه ها تاثیر زیادی در ساماندهی پیرامون حرم مطهر دارند و زمان عملیاتی زیادی می طلبند، افزود: اجرای چنین پروژه‌هایی به تنهایی خارج از توان شهرداری است و نیازمند حضور مدیریت استان در این پروژه ها است.

 وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر و چهل اختران تاثیر زیادی روی رضایتمندی زائران و مجاوران دارند، بیان کرد: این پروژه ها بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابع می‌خواهند و هر سال که دیرتر وارد این پروژه ها شویم تحقق پذیریری این را سنگین تر و اجرای آنها را زمان‌بر می‌کند.

 مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: در پروژه های اطراف حرم مطهر شناخت، برآوردهای اولیه و امکان سنجی‌ها انجام شده است و نیازمند حمایت مدیریت ارشد استان، نمایندگان مجلس و کمک‌های فراستانی هستیم.

 خاکی خاطرنشان کرد: اقداماتی که در این حوزه انجام می‌شود تاثیرات ملی و فراملی دارد و با توجه به حضور زائران از داخل و خارج کشور، وجود حوزه های علمیه، ضرورت پرداختن سریعتر به این پروژه ها امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ش

 پروژه های عمرانی  اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.