سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید حسن نصرالله: طرح آمریکا و اسرائیل، نسل‌کشی شیعه و جنگ شیعه-سنی بود که شکست خورد

دبیرکل حزب‌الله در آستانه محرم اعلام کرد طرح آمریکا و اسرائیل نسل‌کشی شیعیان و به راه انداختن جنگ شیعه-سنی بود که شکست خورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار عاشورایی سالانه که چند روز قبل از فرارسیدن ماه محرم در جمع اعضای حزب‌الله برگزار می‌شود، نکات مهمی را مطرح کرد.

نصرالله گفت به لطف حضور امام حسین در قلوب مردم، مراسم محرم همچنان با حضور مردم در حال گسترش است و پیشرفت کمی و کیفی آن را وظیفه همه دانست.

او طرح آمریکا و اسرائیل را نسل‌کشی شیعه دانست و به انفجار‌های روزانه در عراق از سال ۲۰۰۳ اشاره، اما تصریح کرد که این طرح و طرح جنگ شیعه-سنی نیز شکست خورده است.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه گفت: «من معتقدم که در برخی امور ما امروز در سال ۲۰۱۸ خیلی جلو هستیم. امام هزاران فرمانده نظامی و میلیون‌ها نفر رهن اشاره خود دارند که حاضرند بدون اینکه بگویند الان تابستان یا زمستان است، بجنگند.»

وی افزود: «ما امروز از زمان پیروزی انقلاب، چالش‌هایی داریم. چالش‌هایی را پشت سر گذاشتیم و برخی بدترین، زشت‌ترین و وحشتناک‌ترین بوده و آنچه در راه است می‌تواند سخت‌تر باشد، اما دیگر زشت‌ترین و وحشتناک‌ترین نیست. چالش‌ها تجدید می‌شود و ما با همه آن‌ها مقابله خواهیم کرد.»

این مقام حزب‌الله در انتها تصریح کرد: کار روی شعائر حسینی تا اربعین حسینی است. تلاش میکنند در آن تردیدافکنی کنند. وقتی در آن موفق نشوند می‌روند سراغ مسائلی دیگر مثل قمه زنی و مسئله تمام است؛ اما برخی هستند که فکر می‌کنند دین و شریعت، قمه‌زنی است. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
هر کس توهین به سنی یا شیعه کند .صد در صد فتنه و جاسوس است و اصلا خودش به جیزی معتقد نیست .فقط پول حرام میگیرد که فتنه و اشوب مابین ما بوجود اورند .ما باید دشمن را بشناسیم و گول شون را نخوریم
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام سیدحسن نصرالله تو خوبی دورود برتو باد ای مرد بی ادعای خدا آقاسید نصرالله چاکریم
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
این اختلاف سوریه و عراق را چند مدت درگیر کرد
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
درود
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
درود بر سید بزرگوار.
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
درود بر سید مقاومت
اکبر
۰۹:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام وعرض ادب برسید عزیز و درود بر شیعه و سنی اهل بیت علیهم السلام دوست. درودبرعیسی مسیح علیه السلام ومریم مقدس وفاطمه زهرا سلام الله علیها و زینب کبری و فاطمه معصومه و اهل بیت و شیعه وسنی واحد ویک ست تفرقه دشمن شکست خورده همه باهم کفار رانابود خواهیم کرد. وحدت رمز پیروزی است. مسلمان و غیرمسلمان ترس نداره از کسی الا خداوند متعال وفقط برای خداتعظیم میکنیم و نه حقیران و کودک کش. وهابیون خبیث و نامردان وحسودان کینه توزی شیعه اسرائیل خبیث وآمریکا ی روانی زاده و دیگرخیانت کاران منطقه و یمن کش. افغانی کش. لبنان وسوریه و عراق یکدست وزیر نترس. امسال عاشورا اربعین حسینی کولاک خواهیم کرد با لطف ابا عبدالله الحسین علیه السلام و قمر بنی هاشم. انشاالله. جای شهدا وشهدای مدافع حرم خالی. ولی راه آنان را رامیرویم سلام وباج وتسلیم نمی‌شویم. توخواب
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
منظورت چيه؟؟؟
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
دوست عزیز جناب آقای اکبر کلمات را تلیت کردی ، منظورت قابل فهم است اما یک مقدار در نوشتن متن دقت کن
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
دمت گرم با وفا دمت گرم شیر مرد پرچم بچه شیعه ها همیشه بالاست
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
زنده باد حسن نصرالله