سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با فقر نشینی راه مبارزه با مواد مخدر است

فرماندار کرمانشاه گفت : با فقرزدایی در مناطق روستایی و محلات فقیر نشین، اذهان را به سمت مبارزه با مواد مخدر معطوف کنیم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیران، مسئولان و نمایندگان دستگاه های ذی ربط و به ریاست فرماندار کرمانشاه برگزار شد به موضوع مبارزه با مواد مخدر پرداخته شد.

در ابتدا ارگان های ذی ربط گزارشاتی از عملکرد خود عنوان نموده و پس از بحث و گفتگو راهکارهایی ارائه دادند، سپس فرماندار کرمانشاه اعتیاد را از تلخ ترین واقعیت های جامعه برشمرد و آنرا زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، نیاز به عزم همگانی دارد و آحاد مردم جامعه برای برون رفت از این بلای خانمان سوز باید خود را مسئول بدانند.

رنجبر رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان؛ با تاکید بر حضور بیشتر مسئولان ذی ربط و سازمانهای مردم نهاد در جوامع روستایی و محلات فقیر نشین و آلوده به مواد مخدر گفت: با فقر زدایی در این مناطق اذهان را به سمت مبارزه با مواد مخدر معطوف کنیم.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه باید از ظرفیت روحانیون مبلغ در مناسبات مختلف خصوصا در ایام محرم و صفر جهت آگاهسازی بیشتر مردم در خصوص مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد، گفت: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی نیز باید بر مراکز عرضه گیاهان دارویی و ساماندهی آنها نظارت بیشتری داشته باشد و با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی دانشگاه ها و مدارس، آموزش و پرورش نواحی سه گانه، دانشگاه ها برنامه ای جهت مبارزه با مواد مخدر به صورت مدون و مکتوب تهیه و اجرا کنند و نسخه ای از آن به فرمانداری جهت نظارت ارائه شود.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.