سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن عاطفه‌ها از فردا در گلستان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: از فردا پایگاه‌های دریافت کمک‌های مردمی با شعار، لبخند مهر بسته به مهر توست، آماده دریافت هدایای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ اسکندری سرپرست کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید به همت کمیته امداد و کمک مردم پایگاه‌های جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی از فردا به مدت ۲ روز در گلستان برپا می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا ۱۵ شهریور ۲۱ پایگاه در میادین اصلی شهر، ۱۹ پایگاه در دفاتر کمیته امداد و ۴۰ مرکز نیکوکاری مستقر در محافل مذهبی آماده دریافت کمک‌های هم استانی‌ها هستند.

اسکندری گفـت: در آستانه سال تحصیلی ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند در استان وجود دارد که تلاش داریم لوازم تحصیلی، پوشاک به دستشان برسانیم و سایر نیاز ها‌ی آنان نیز رفع شود تا مانند سایر دانش آموزان به تحصیل بپردازند.

وی گفت: امسال با شیوه‌های الکترونیکی می‌توان این موضوع را گسترش داد و مردم می‌توانند از سامانه ussd و ستاره ۷۷، ۸۸ ستاره ۰۱۷ مربع، از طریق همراه بانک‌ها کمک‌های خود را اهدا کنند.

اسکندی افزود: مردم نوع دوست گلستان سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و کالا، به کودکان نیازمند اهدا کردند.

انتهای پیام/م
 

جشن عاطفه‌ها از فردا در گلستان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.