سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دادگستری :

حفظ نظام جزوه اولویت های دولت دوازدهم است/جای بسیاری حرف‌ها در تریبون‌های عمومی نیست

علی رضا آوایی گفت: حفظ نظام که جزوه اولویت های دولت دوازدهم است تنها با قرار دادن خداوند در راس امور امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علی‌رضا آوایی وزیر دادگستری با بیان اینکه برخی امروز دولت را محکوم به حرف نزدن یا کم‌کاری می‌کند، که این‌گونه نیست، گفت: تریبون جای مطرح کردن بسیاری از مسائل نیست.

وی با اشاره به افتتاحیه دادگستری آرادان افزود: نفس افتتاح ساختمان‌هایی از این‌ دست مبارک است اما باید دید در این اماکن چه خدماتی به مردم ارائه می‌شود و هرچه برخورد دستگاه قضا با مردم بهتر و هر چه اقدامات قضایی عالمانه و رسیدگی‌ها با دقت بیشتر و حلم و صبر با مردم افزون‌تر، اعتماد مردم به صداقت، انصاف و تدین همکاران ما در دادگستری بیشتر می‌شود و پایبندی به سوگند قضاوت باید همواره در دستور کار مسئولان دستگاه قضا باشد.

عضو کابینه دوازدهم تصریح کرد: پست‌ها و موقعیت‌هایی که در اختیار ما است اگر در خدمت به مردم و احقاق حقشان موفق باشد پست‌های ارزشمندی هستند اما اگر اسیرشان شویم، بسیار آسیب خواهیم خورد .

علی‌رضا آوایی ابراز داشت: کار سیستم قضایی نسبت به دهه‌های گذشته دشوارتر شده است و کار این دستگاه دفاع از حق و حقیقت و مظلومان است که امروزه مسائل اجتماعی، اقتصادی و غیره نیز واردشده است و دستگاه قضایی باید به دولت و مجلس هم کمک کند پس تنها پرونده‌های قضایی نیست که رسالت دشواری را شامل می‌شود.

وزیر دادگستری عنوان کرد: دولت محکوم می‌شود که چرا صحبتی نمی‌شود اما باید گفت جای بسیاری حرف‌ها در تریبون‌های عمومی نیست و نیازی نیست در میز خطابه‌ها بیان شود و ما هیچ مسئله‌ای جز حفظ نظام نداریم و معتقدیم که امروز وقتمان باید برای کار کردن باشد نه حرف زدن، در این کشور بسیار مواقع بوده که فکر کرده‌ایم امروز به بن‌بست خورده‌ایم اما خداوند برایمان راه‌ها را بازکرده است پس باید در معادلاتمان خدا را هم در نظر بگیریم.

انتهای پیام / ز

صحبت های وزیر دادگستری در آرادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.