سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله برگزار شد

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله با حضور 150 گروه جهادی با همکاری بسیج و نیروهای سپاه در استان برگزار شد .

قبادی بصیر مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله با حضور 150 گروه جهادی با همکاری بسیج و نیروهای سپاه در استان برگزار شد .

وی گفت : این رزمایش باهدف خدمتگزاری به مناطق کمتر توسعه‌یافته و حاشیه شهرها با حضور 150 گروه جهادی با همکاری بسیج و نیروهای سپاه در سطح استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد .

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از ارائه خدمات معیشتی، سلامت، آموزشی، کارآفرین، اشتغال و... ارائه تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و برخی دیگر از نهادها با محوریت سپاه و بسیج خبر داد و افزود: گروه‌های جهادی در قالب تیم‌های پزشکی و ارائه فعالیت‌های وخدمات فرهنگی، عمرانی و... مشغول خدمت بی‌منت به مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان هستند.

وی به برگزاری این رزمایش در قالب اردوهای یک، سه، هفت و 10 روزه اشاره و بیان کرد: بسیج و سپاه همواره در در کنار مردم بوده‌اند این مهم در زلزله 21 آبان‌ماه به خوبی مشاهده شد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در 6 ماهه نخست سال‌جاری در بحث اعزام گروه‌های جهادی وخدمات‌رسان به مناطق محروم به خصوص سر‌فیروزآباد کرمانشاه، مناطق حاشیه‌نشین و زلزله‌زده فعالیت‌های خوبی داشته است.

قبادی‌بصیر در خصوص بحث ساخت‌وساز مناطق زلزله‌زده، اضافه کرد: عملیات ساخت 69 واحد برای مددجویان بهزیستی در حال انجام است که علاوه بر آن 30 واحد دیگر در شهرستان زلزله‌زده ثلاث‌ باباجانی به کمک خیران و به همت گروه‌های جهادی ساخته شده که ساخت 4 واحد آموزشی در ثلاث‌باباجانی و جوانرود نیز را در دستور کار داریم.

این مسؤول با بیان اینکه انجام فعالیت‌های عمرانی در استان نسبت به سال گذشته تفاوت زیادی دارد، افزود: طبق یک تفاهم‌نامه با اداره‌کل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان ساخت 450 واحد برای مددجویان روستایی را عهد‌ه‌دار شده‌ایم.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی مفاد تفاهم‌نامه مذکور برای 20 واحد در سنقرو کلیایی، کنگاور، سرفیروزآباد و قسمت‌هایی از دینور درحال اجرا استکه سعی داریم طی مدت یک‌سال کاری به اتمام برسد.

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، رزمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.