سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیراستاندارد بودن ۸۵ درصد مدارس شهرستان بافت

نماینده مردم شهرستان بافت در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از نخبگان کنکور سراسری باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش در بافت گفت:بیش از٨٥درصد مدارس این شهرستان غیر استاندارد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،همایش تجلیل از نخبگان شهرستان بافت و راه یافتگان رتبه‌های زیر صد کنکور سراسری باحضور رخشانی مهر معاون وزیرآموزش و پرورش و مسئول نوسازی مدارس ، اسکندری مدیرکل آموزش و پرورش استان ، نماینده بافت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و امام جمعع شهرستان در یالن الزهرا بافت برگزار شد،

شهرستان بافت ٤٨رتبه برتر زیر صد دارد.

در این مراسم حجت الاسلام  مهدیزاده امام جمعه بافت گفت:مسئله اهمیت به علم و دانش  آنقدر مهم است که انسان را از خاک به افلاک می کشاند و انسان رابرتر از فرشته میکند، معترف باید بود که شهرستان بافت باتوان مسئولین آموزشی از خیلی از استان‌ها برتر شده است .

در ادامه بختیاری نماینده مردم شهرستان بافت در مجلس شورای اسلامی گفت:بافت بدلیل نخبگانش در دنیاشناخته شده است و باید از پدرو مادر آن‌ها تقدیرکرد.

وی افزود:بیش از٨٥درصد مدارس این شهرستان غیر استاندارد هستند و امیدورایم مدارس و مجموعه‌های نیمه تمام بعضی در مهر ماه و برخی تا آخر سال تحویل داده شود و مشکل تجهیزات نیز حل شود.

رخشانی مهر معاون وزیرآموزش و پرورش و مسئول نوسازی مدارس در ادامه گفت:ما در دورترین نقاط کشور مدرسه ساختیم و معلمان در سخت‌ترین شرایط به کلاس میروند، بعد ازسیستان و بلوچستان بیشترین مراکز آموزشی در استان کرمان قرار دارد.

وی با طرح این پرسش که مابه عنوان مدیران و مسئولین  چه باید انجام دهیم؟ افزود :باید در جهت جذب اعتبار بیشتر تلاش کنیم و بتوانیم از حداقل امکانات بهره بگیریم، باید از فرصت‌ها بیشترین استفاده کرد.

رخشانی مهر بااشاره به توصیه مقام معظم رهبری بر مطالعه تاریخ معاصر تاکید کرد و گفت: ایشان از مردم می خواهند ، مطالعه کنند، و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته خودش را از سایه شوم دشمنان بیرون بکشد و یک کشورمستقل و مقتدر باشد.

انتهای پیام/ی

مردم بیشتر مطالعه داشته باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.