سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله جنتی در اختتامیه پنجمین اجلاس خبرگان:

مشکلات معیشتی مردم دغدغه اعضای خبرگان است/با استفاده از رهنمود‌های رهبری می‌توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری موضوعات معیشتی مردم را در جلسات خود با سران قوای قضاییه و مقننه مورد توجه قرار دادند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز (چهارشنبه ۱۴ شهریورماه) در آیین اختتامیه پنجمین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی اجلاس پنجم حضور رئیس دو قوه مقننه و قضائیه بود که در یک فضای پرسش و پاسخ اعضای مجلس خبرگان رهبری توانستند با آنها صحبت کنند.

وی ادامه داد: در این دو جلسه مطالبات مقام معظم رهبری در بخش معیشتی نیز مورد توجه تمام اعضای مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

آیت الله جنتی تصریح کرد: مردم گرفتاری‌های دارند که هر انسان دغدغه مندی را ناراحت می‌کند. ما نیز در جلسات دو روزه خود به این موضوع مهم پرداختیم.با استفاده از رهنمود‌های رهبری می‌توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز دشمن دل بسته است با اختلاف و مشکلات داخلی به ما ضربه بزند، قطعا با تلاش خود و توجه به ظرفیت‌های داخلی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی افزود: در چهل سال اخیر نیز با لطف پروردگار در تمامی روز‌های سخت توانسته ایم پیروزمندانه ظاهر شویم.

آیت الله جنتی در پایان با تشکر از اعضای مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: در دو روز اجلاس جلسات منظم و خوبی را داشتیم و از تمامی اعضا تشکر کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.