سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجید عسکری از تیم ملی وزنه برداری خط خورد

مجید عسکری وزنه بردار هرمزگانی از لیست تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات جهانی خط خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مجید عسکری وزنه بردار هرمزگانی از لیست تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات جهانی خط خورد.
این تصمیم از سوی شورای عالی فنی و سرمربی تیم ملی وزنه برداری به دلیل عملکرد ضعیف مجید عسکری در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اتخاذ شده است.
عسکری وزنه بردار هرمزگانی عضو تیم ملی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در گروه (B) دسته ۶۹کیلوگرم از پس وزنه های ۱۳۳و ۱۳۵ کیلوگرمی در حرکت یکضرب برنیامد و از دور رقابت ها حذف شد.
البته اعزام عسکری به بازی های آسیایی نیز با حواشی زیادی همراه بود.
ابتدا با تصمیم شورای عالی فنی و کادر فنی تیم ملی نام مجید عسکری از جمع نفرات اصلی اعزامی به بازی های آسیایی خط خورد اما پس از اینکه مسئولان برگزار کننده بازی ها اعلام کردند که هر کشور مجاز به استفاده از هشت وزنه بردار خواهد بود نام وی به لیست نفرات اعزامی اضافه شد.
پس از این اتفاق وی اعلام کرد به دلیل عدم آمادگی مناسب در بازی های آسیایی شرکت نخواهد کرد اما در روزهای پایانی با تغییر نظر خود تصمیم به شرکت در مسابقات گرفت.
کسب مدال نقره دسته ۵۶ کیلوگرم مسابقات بزرگسالان آسیا و رقابت های جوانان جهان در سال ۲۰۱۱ از مهمترین افتخارات مجید عسکری به شمار می رود.
ضمن اینکه این پولاد مرد هرمزگانی سال گذشته نیز در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در باکوی آذربایجان نشان نقره دسته ۶۹ کیلوگرم را از آن خود کرد.
انتهای پیام/ب

وزنه بردار هرمزگانی مسابقات جهانی را از دست داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.