سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان:

دانشگاه آزاد اسلامی سمنان می‌تواند بازوی توانمند صنعت باشد

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: تفاهم‌نامه همکاری برای رفع مشکلات جامعه بین دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با نیروی انتظامی منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان که برای عقد تفاهم‌نامه همکاری برای رفع مشکلات جامعه بین دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با نیروی انتظامی در سالن جلسات حوزه ریاست واحد سمنان حضور یافته بود،گفت: اگر مشکل و یا عارضه‌ای در جامعه است دانشگاه برای رفع آن باید بکوشد و برای پیشگیری از مسائل جامعه، راهکار‌های علمی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت است اظهار کرد: نیاز اساسی جامعه در شرایط فعلی امنیت است و به فرموده رهبر عزیزمان یکی از ارکان امنیت، نیروی انتظامی است. حتی اگر امنیت نباشد دانشگاه‌ها هم نمی‌توانند به‌خوبی به آموزش و فعالیت‌های علمی خود بپردازند.

سردار روح‌الامین قاسمی افزود: یکی دیگر از وظایف نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا است و در این مورد دانشگاه‌ها به‌صورت غیرمستقیم می‌توانند کمک‌حال نیروی انتظامی باشند چرا که قاچاق زمانی افزایش می‌یابد که تقاضا زیاد شود. تقاضا برای کالای خارجی بیشتر از داخلی است.

وی افزود: قطعا دانشگاه‌ها می‌توانند به‌عنوان بازوی قدرتمند صنعت نقش مهمی در افزایش کیفیت کالا‌های داخلی ایفا کنند که در این صورت تقاضا برای کالا‌های داخلی بیشتر شده و خودبه‌خود از قاچاق کالا جلوگیری می‌شود، زیرا کالا‌های خارجی در مقابل کالا‌های باکیفیت داخلی از اقبال عمومی کمتری برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام / گ

مبارزه با کالای قاچاق از وظایف نیروی انتظامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.