سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال تجهیزات هنرستانی و آموزشی تخصصی به مدارس استان اردبیل

مدیرکل آموزش پرورش استان اردبیل گفت: امروز تجهیزات هنرستانی و آموزشی تخصصی به مدارس در قالب دومین مرحله تجهیزات ارسال شده تا در مدارس استان اردبیل توزیع شود.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: اقلام توزیعی بیشتر هنرستانی بوده و با هدف ارتقای انگیزه تحصیلی و بروزرسانی تجهیزات به مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان ارسال شد.

وی بیان کرد: اقدامات لازم برای شروع سال تحصیلی از خرداد ماه شروع شده و در این مدت تمام سرویس های بهداشتی، سالن های ورزشی، مکان های پرورشی، توزیع نیروی انسانی و زیباسازی محیط های آموزشی انجام گرفته است.

مدیر کل آموزش پرورش استان اردبیل ارزش تجهیزات ارایه شده به مدارس استان اردبیل را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این تجهیزات با همکاری اداره نوسازی و تجهیزات و آموزش و پرورش ارسال شده است.

ناصری تصریح کرد: تجهیز مدارس به وسایل بهداشتی، ورزشی، آموزشی و تخصصی و هنرستانی نقش اساسی در کیفیت تحصیلات دانش آموزان و ارایه بهتر آموزش معلمان دارد.

وی تامین تجهیزات مدارس را یکی از مهم ترین اولویت های سند تحول تعلیم و تربیت دانست و افزود: تجهیزات جدید فضای مدرسه را با نشاط و دانش آموزان را به آموزش امیدوار می کند.

ناصری گفت: امسال 244 هزار دانش آموز در 3 هزار و 400 واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

انتهای پیام/ح

ارسال تجهیزات به مدارس اردبیل

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.