سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلخابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مسائل معیشتی و اقتصادی مردم محور اصلی پنجمین اجلاس خبرگان رهبری

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: نمایندگان مجلس خبرگان به بحث معیشت مردم و اقتصادی موجود در جامعه پرداختند.

حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پنجمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: پنجمین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در حالی برگزار شد که نمایندگان خبرگان به بحث معیشت مردم و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه پرداختند.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان از روسای قوا برای حضور در اجلاسیه پنجم دعوت کرده بود، ادامه داد: روز گذشته رئیس قوه قضائیه در مجلس خبرگان حضور یافت صحبت‌های خوبی انجام داد، پس از سخنان وی هم 12 نفر از نمایندگان مجلس خبرگان سوالاتی مطرح کردند که ریاست دستگاه قضا پاسخ سوالات را ارائه داد.

حجت الاسلام تلخابی تصریح کرد: در نشست امروز هم رئیس مجلس شورای اسلامی حاضر شد و گزارش بسیار خوبی از اوضاع کشور، معیشت و اقتصاد مردم و منطقه ارائه کرد.

وی اظهار کرد: رسانه ها باید برخی از مباحثی که قابل انعکاس است را مطرح کنند تا مردم از اینکه نمایندگان مجلس خبرگان در موضوع اقتصاد به فکرشان هستند، با خبر شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با اشاره به اهمیت اجلاس خبرگان برای تبادل نظر خاطر نشان کرد: در جریان قرار گرفتن روسای قوا و نمایندگان خبرگان در مسائل مختلف مفید است، معتقدم مباحث مطرح شده را باید برنامه ریزی و دسته بندی شود، تا بتوان آن‌ را برای مردم پیگیری کرد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
مي ترسم دركفن مردگان هم درمضيقه باشيم