سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

استان گلستان، یک ایران کوچک محسوب می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان از نظر همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف و همبستگی و وحدت در بین مردم از نمونه‌های مثال زدنی در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز در گنبدکاووس گفت: مردم این نقطه از ایران اسلامی همیشه در همه صحنه‌ها حضوری جدی داشتند و نماد وحدت و انسجام در کشور هستند.

وی ادامه داد: در این سفر در جریان پیشرفت‌ها و اتفاقات خوبی که در مساله آموزش، تولید علم و فناوری در گلستان افتاده قرار می‌گیریم و تلاش داریم چالش‌ها و مشکلات استان در این زمینه‌ها را با همکاری نمایندگان استان و مسئولان جمع بندی و موارد مورد نیاز را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مزیت‌های گلستان در زمینه تولید علم، فناوری و آموزش، این استان نیازمند توجه خاص در این زمینه است.

بازدید از دانشگاه‌های مختلف شهرستان، مدارس و مرکز آموزش فنی و حرفه ای، حضور در نشست اداری، دیدار با نخبگان و نیز امامان جمعه تشیع و تسنن گنبدکاووس از جمله برنامه‌های اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سفر به این شهرستان است.

انتهای پیام/م
 

صحبت های عارف نیا در گنبدکاووس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.