سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط روحانیان و مبلغان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و اهمیت تشریح این چهار دهه به نسل جوان، به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی روحانیان و مبلغان تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: باید در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی برنامه های آگاهی سازی از سوی مبلغان دینی و مذهبی اجرا شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در بحث وارونه سازی ارزش ها، باورسازی و باورسوزی متذکر شد: دامن زدن به مسکلات قومی و مذهبی، باورسوزی، بی اعتبار کردن الگوهای رایج، توهین به علما و مقدسات، بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی، سیاه نمایی، شکستن فبح ارزس‌ها و... از جمله توطئه های دشمنان بوده و باید با تبلیغات و آگاهی دهی درست خنثی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: طبعاً در این راستا روحانیون و مبلغین وظیفه بسیار مهمی در جهت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مردم دارند و ما باید بر تلاش خود در این خصوص هر چه بیشتر و بهتر بیفزاییم.

ستوده با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن در جنگ روانی  گفت: امروز دشمن به خصوص بر روی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری زیادی کرده و هدفشان ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تلاش برای براندازی نظام اسلامی است.

وی برلزوم بهره مندی مبلغان دینی و مذهبی از ایام محرم و صفر برای تبیین و ترویج مباحث مربوط به امامت و ولایت و دستاوردهای ارزشمند انقلاب در تمام زمینه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

دستاوردهای انقلاب اسلامی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.