سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

دولت و مجلس منابع مالی سازمان را تامین کند

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: درشرایط فعلی کشور نیازمند توجه بیشتر حوزه مهارت آموزی‌ و اشتغال آفرینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ سلیمان پاک سرشت رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در جمع خبرنگاران در گنبد گفت: در ساله گذشته با وجود چالش‌های اقتصادی کشور دولت و مجلس حمایت‌های خوبی در حوزه مهارت آموزی انجام داد و اختصاص یک میلیارد تومان منابع مالی برای تامین و تجهیز در این حوزه به استان در سال گذشته جهش خوبی در این حوزه اتفاق افتاد.

پاک سرشت گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای در این حوزه بافعالیت و همکاری با سازمان اموال تملیکی کارگاه اتومکانیک سراسر کشور از اموالی که دپو شد بازسازی کرد.

پاک سرشت با اشاره به کمبود منابع مالی سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: منابع مالی سازمان برای بهسازی و تجهیز کارگا‌های آموزش کافی نیست و در این بخش که کشور بیش از هر زمانی به آموزش‌های مهارتی واشتغال آفرین بیشتر نیاز دارد انتظار داریم دولت و بتواند به کمک مجلس منابع مالی خوبی را برای توسعه و خرید تجهیزات جدید کارگاهی تامین کند.

سلیمان پاک سرشت رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به تامین منابع مالی در حوزه مهارت آموزی گفت: از سال ۹۱ اعتباری دراین حوزه نبود ودر اولین گام توانستیم ۴۰ میلیارد تومان جذب کردیم تلاش برای افزایش اعتبار ادامه دارد و اعلام اعتبار برای تحقق آن با توجه به شرایط فعلی کشور درست نیست.

وی ادامه داد: اهمیتی که در کشور به حوزه مهارت آموزی داده شد ومتفاوت‌تر از بخش‌های دیگر است و نشان می‌دهد به موضوع مهارت آموزی اهمیت داده شد.

سلیمان پاک سرشت رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشورگفت: توجه سازمان باید در استان گلستان به حوزه کشاورزی باشد و نسبت بین کارگاه و نسبت بین کارگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی در حوزه کشاورزی با ظرفیت‌های موجود متناسب شود.


انتهای پیام /ع/م
 

صحبت های رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گنبدکاووس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.