سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین تجربه تیم ملی ازبکستان با "کوپر" مقابل ملی پوشان ایران

تیم ملی فوتبال ازبکستان با هدایت "هکتور کوپر" در دیداری دوستانه به مصاف یوز‌های ایرانی می‌رود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم ملی فوتبال مصر پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و شکست مقابل تیم‌های اروگوئه، روسیه و عربستان سعودی، هکتور کوپر ۶۲ ساله را اخراج کردند تا این مربی با عقد قراردادی ۳ ساله هدایت تیم ملی ازبکستان را برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور موفقیت‌آمیز در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات برعهده بگیرد.

کوپر متولد ۱۹۵۵ در آرژانتین است و سابقه مربیگری در تیم‌های والنسیا اسپانیا، اینترمیلان ایتالیا، الوصل امارات، مایورکا اسپانیا و تیم ملی مصر را دارد و تقابل او در تیم ملی ازبکستان با کارلوس کی روش و ملی پوشان ایران، نخستین رویارویی آن‌ها است. کوپر برای بازی با سوریه و ایران، سرورجپاروف (بازیکن سابق استقلال تهرانآلکساندر گینریخ و آلکساندر لوبانوف (بازیکن سابق پرسپولیس تهران) را دعوت نکرد و به ستاره‌های تیمش مانند ویتالیدنیس (کریلیا روسیه)، شروه گادئوف (سیتی زن تیدجون کره جنوبی)، عادل احمداف (شانگ‌های چین)، عطابیک شکوراف (الشارجه امارات)، الدور شاهمرادف (روستوف روسیه) و سنجار تورسونوف (سیتی زن تدجون کره) دستور آماده باش داد. هر ۲ تیم تلاش می‌کنند تا با پیروزی و کسب آمادگی برای قهرمانی در جام ملت‌ها آماده شوند.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از دی ماه ۱۳۹۷ در دبی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D. با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است و ازبک‌ها باید با عمان، ژاپن و ترکمنستان همگروه است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان، ۲۰ شهریور و از ساعت ۱۹:۳۰ در تاشکند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:تناقض کی روش در رفتار دوگانه با موارد خاص!/ پاداشی که سردار برای پشت کردن به تیم ملی گرفت

فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی شهریور مشخص شد

نگاه کی روش به جانشینان گوچی و سردار/ حالت آماده باش به کاوه، علیپور و تبریزی


انتهای پیام/

تقابل کی روش و کوپر در تاشکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.