سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه نهاوند:

روز شهادت شهید قدوسی به عنوان روز دادستان معرفی شود

امام جمعه نهاوند گفت: در خواست داریم در تقویم سالروز شهادت آیت الله قدوسی به عنوان روز دادستان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در یادواره شهیدان آیت الله قدوسی و سرتیپ دستجردی در مسجد شهید حیدری نهاوند اظهار داشت: هرسال ۱۴شهریور یاد آور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قدوسی و دستجردی می باشد که در تروری کور و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.
وی گفت:درخواست و پیشنهاد ما این است که روز شهادت شهید قدوسی به عنوان روز دادستان نامگذاری شود که بار مالی برای دولت ندارد ولی حق این شهید بزرگوار ادا می شود، در شورای فرهنگ عمومی شهرستان این مورد تصویب شده و در استان و کشور هم عمل شود.
مغیثی افزود: هر سال مراسمی برای شهدای ۱۷ شهریور برگزار می شده است، امسال این مراسم روز شنبه به صورت مانور نیروهای مسلح در نهاوند برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مانور از محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاوند آغاز و با طی خیابان اصلی در میدان ۱۷ شهریور یاد شهدا گرامی داشته می شود.
 امام جمعه نهاوند در بخش های دیگری از صحبت های خود به زندگی ساده و بی آلایش شهید آیت الله قدوسی اشاره کرد و گفت: مسئولان ما باید با مردم بودن ساده زیستی و قدمت کردن را از این شهدا یاد بگیرند و آن را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/س

شهادت شهید قدوسی به عنوان روز دادستان معرفی شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.