سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

وقتی بسیج می‌گوید برای برون رفت از مشکلات کشور طرح دارد، ادعا نیست

رئیس سازمان بسیج گفت: بسیج در بخش های صنعت، کشاورزی و بسیاری از موضوع ها اعم از آموزش و پرورش طرح دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز چهارشنبه 14 شهریورماه در حاشیه هجدهمین اجلاس بسیج اساتید کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امکان جنگ وجود ندارد و وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند جنگی نخواهد شد، این یک پشتوانه قوی دارد.

وی با تاکید بر این که امکان جنگ محال است افزود: آمریکایی به دنبال این قضایا نیستند و اگر می گویند، دروغ می گویند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درباره درخواست فرانسه برای حفظ برجام به شرط مذاکرات موشکی هم گفت: هیچ دولت بیگانه‌ای حق ندارد به ما باید و نباید بگوید.

غیب پرور افزود: ما مردمی مستقل هستیم که روی پای خود ایستاده ایم و سیاست های ما هم توسط مسئولان نظام مشخص شده است.

وی افزود: در خصوص این مسائل بارها گفته ایم، مقامات فرانسه جایز نیستند حتی به ما مشاوره بدهند، ما خودمان نظر داریم و مسیر انقلاب اسلامی هم در حوزه های دفاعی کاملا روشن بوده و بهتر است آنها کوتاه بیایند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین درباره تحریم ها گفت: این تحریم ها ۴۰ سال است که وجود دارد؛ البته شدت و ضعف داشته و قبول داریم که تحریم ها در این مقطع به اوج خود رسیده است.

وی افزود: می پذیریم که مردم تحت فشار هستند و این واقعیتی است که هیچ کس چنین شرایطی را نمی خواهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: ما باید اول در مقابل دشمن بایستیم، چراکه اینها به کمتر از اضمحلال نظام قانع نیستند و شکی در این نیست. در داخل کشور هم باید به خودمان بیاییم.

غیب پرور افزود: مشکلات فعلی کشور راه حل و برون رفت دارد و نباید گذاشت مشکلات روی هم انباشته شود. باید به راه های انقلابی و جهادی رجوع کرده و به نیروهای انقلاب اعتماد و از نفوذی ها هم جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان بسیج در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اتهام برخی مقامات به بسیج و سپاه پاسداران نسبت به کارشکنی و دخالت در امور آنها گفت: اگر این حرف ها را نزنند ما به خود شک می کنیم؛ حال که این حرف ها را می زنند یقین داریم که مسیر ما درست است و با این حرف ها کوتاه نمی آییم.

وی تاکید کرد: وقتی بسیج می گوید برای برون رفت از مشکلات کشور طرح دارد ادعا نیست. بسیج در بخش های صنعت، کشاورزی و بسیاری از موضوع ها اعم از آموزش و پرورش طرح دارد. بیایند اینها را بشنوند و اگر نخواستند رد کنند. ما اصلا قبول نداریم که دخالت می کنیم.

غیب پرور افزود: بسیج باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
4040
۱۹:۳۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
بسیج در بدترین بحرانها کشور را بطور ویژه راهبری کرده
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
درود بر سردار