سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دو طرح درمانی در بیمارستان امام علی (ع) فرخ‌شهر

دو طرح درمانی در بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع) فرخ‌شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صبح امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷، درمانگاه تخصصی و بخش جراحی ۲ بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع) فرخ‌شهر با حضور مهدی درخشان معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از مسئولین چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

محمود جاوید مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: درمانگاه تخصصی این بیمارستان با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر مربع در یک طبقه و با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در محوطه این بیمارستان احداث شد.

وی افزود: از این پس، بیش از ۱۴ مورد از تخصص‌های مورد نیاز حوزه درمان از جمله قلب و عروق، چشم، مغز و اعصاب، عفونی، اورولوژی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، ارتوپدی، داخلی، روانپزشکی، کودکان، گوش و حلق و بینی، بیهوشی و جراحی مغز و اعصاب به بیمه شدگان و مراجعین ارائه می‌شود.

جاوید اضافه کرد: بخش جراحی ۲ این بیمارستان نیز در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع آغاز و با صرف ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ساخته شد.

وی با بیان اینکه این بخش دارای ۸ اتاق بیمار و ۱۶ تخت می‌باشد ادامه داد: با بهره برداری از آن، خدمات تخصصی و جراحی این بیمارستان با کیفیت و کمیت بالاتر به بیمه شدگان و مراجعین ارائه می‌شود.

شهر فرخ شهر در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف

بهره برداری از درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.