سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمتی: اتفاق تلخی در جاکارتا رخ داد/"مربی ام" مقصر اصلی حذف بود

ملی پوش تیرو کمان کشورمان گفت: اتفاق تلخی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رخ داد که برای هیچ شخصی قابل باور نبود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،زهرا نعمتی ملی پوش تیروکمان کشورمان درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: اتفاق تلخی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رخ داد برای هیچ کس قابل باور نبود و امروز واقعیت این اتفاق را می‌گویم. برای اینکه در زمان بازی‌ها مشکلی ایجاد نشود خودم را مقصر اعلام کردم، اما در واقع "پارک میوون" مقصر است.

او ادامه داد: شعبانی بهار مشکلاتی که بر سر راه من وجود داشت را برطرف کرد و باعث شد بتوانم در بازی‌های آسیایی شرکت کنم، اما زمان مسابقه را "پارک‌میوون" سرمربی تیم ملی فراموش کردند و مقصر اصلی او است. هیچ گون عمدی در این اتفاق وجود نداشت، اما همه ما ناراحت هستیم.

نعمتی افزود: مسئولیت رقابت‌های من به عهده "پارک میوون" بود و او به من گفت: در اتاق استراحت حضور داشته باشم تا زمانی که مسابقه ام شروع شود و قرار شد او به دنبال من بیاید که متاسفانه دیر رسید و این اتفاق رخ داد.

او عنوان کرد: هیچ زمانی در رشته تیروکمان نمی‌توان قول مدال داد، اما من رکورد‌های خیلی خوبی را در مرحله حذفی‌ها به ثبت رساندم و به همه قول می‌دهم که تلاش خودم را بیشتر کنم تا در مسابقات المپیک بهترین نتایج را بگیرم.

نعمتی در پایان گفت: راه بسیار سختی در پیش خواهم داشت با توجه به این‌ موضوع‌ که من به تازگی از یک مسابقه سخت آمده ام و باید به یک‌ مسابقه سخت دیگر بروم، اما تمام‌ تلاش خود را خواهم کرد.


بیشتر بخوانید: اظهارات ضد و نقیض مسئولان ورزشی در خصوص حذف تلخ زهرا نعمتی از بازی های آسیایی

تنها یک مدال برنز حاصل تلاش کمانداران کشورمان در پالمانگ

مجید قیدی: در چند روز اخیر تیرو کمان حواشی زیادی داشته است


انتهای پیام/

اظهارات نعمتی درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.