سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین؛

استارت آپ‌ها به نیاز‌های جدید بشر پاسخ می‌دهند

استاندار قزوین گفت: استارت آپ‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند چرا که نیاز‌های جدید بشر را شناسایی کرده و به آن‌ها پاسخ می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در اختتامیه رویداد استارت آپی روستایی منطقه یک کشور گفت: کسب و کار‌ها در گذشته حاصل تجربه بشر بود و براساس همان نیاز‌ها تعریف و تدوین می‌شد، اما امروز کسب و کار‌ها بر اساس ایده و دانش و نیاز‌های متنوع بشر شکل می‌گیرند.

وی ادامه داد: امروز اگر از تاثیر استارت آپ‌ها در توسعه هر قدر گفته شود کم است تا جایی که شرکت‌های این حوزه باید در عرصه‌های مختلف اجتماع حضوری جدی و پررنگ داشته باشند.

استاندار قزوین گفت: در فلسفه هنر چهار دوره سنت، مدرنیته، پست مدرنیته و ترنس مدرن را پشت سر گذاشته ایم که هر یک از ویژگی‌های خاص خود را دارند.

وی اضافه کرد: در دوره سنت یک جا توقف می‌کنیم و به همان چیزی که موجود است می‌پردازیم و در دوره مدرنیته حرکت رو به جلو را آغاز می‌کنیم و در پست مدرن گاهی اوقات هنگام جلو رفتن به عقب نیز نگاه می‌اندازیم، اما در دوره چهارم یا ترنس مدرن به همه چیز توجه داریم تا چیزی از نگاه مان پنهان باقی نماند و در اصل استارت آپ نیز نگاه کردن به همه جا و حرکت رو به جلو است.

انتهای پیام/

اختتامیه رویداد استارت آپی روستایی منطقه یک کشور در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.