سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ رویداد استارت آپی ویژه روستا‌ها در کشور برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: امسال ۶ رویداد استارت آپی ویژه روستا‌ها با حضور صاحبان ایده در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ کامران کلانی در آیین اختتامیه اولین رویداد استارت آپی روستایی منطقه یک کشور در قزوین گفت:: چنین رویداد‌هایی علاوه بر دمیدن روحی تازه به کالبد اقتصادی روستا‌ها سرآغاز تقویت فرهنگ خوداتکایی و بازتولیدی را فراهم می‌آورند به همین منظور امسال ۶ رویداد استارت آپی ویژه روستا‌ها برگزار می‌شود.

کلانی اضافه کرد: حرکت به سوی نوآوری و ایجاد تغییر در ترکیب محصولات در قلمرو فعالیت‌های یک کسب و کار نو قرار دارد که این مهم را می‌توان با برگزاری رویداد‌های استارت آپی و شناخت ایده‌های برتر محقق ساخت.

این مسئول اضافه کرد: در کسب و کار‌های نوپا رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و متناسب با ظرفیت‌های نوآوری تحقق می‌یابد و این بدان معناست که دسترسی به ظرفیت‌های سرمایه گذاری برای کارآفرینان و پژوهشگران و قابلیت شبکه‌ای بنگاه‌های اقتصادی توسعه یافته و این عوامل موجب افزایش توان رقابت آنهاست.

نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی منطقه یک کشور (استارت آپ ویکند) با حضور استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و به میزبانی قزوین با ارایه ۱۵۰ طرح و ایده مربوط به امور روستا‌ها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی منطقه یک کشور در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.