سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطر شدید کم آبی در جوانرود

مدیر امور آب و فاضلاب جوانرود از کاهش جدی آب غار کاوات به عنوان یکی از منابع اصلی تامین آب شرب شهر جوانرود و خطر شدید کم‌آبی در این شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علی رحمانی مدیر امور آب و فاضلاب جوانرود  گفت: طی بازدیدی که به منظور بررسی وضعیت دبی آب غار کاوات داشتیم، میزان دبی آب این غار بسیار کاهش یافته و اکنون به حدود 50 لیتر در ثانیه رسیده است.

وی گفت: این موضوع برای تامین آب شهروندان جوانرود و روستاهایی که تحت پوشش آب شهری هستند، بسیار نگران کننده است.

به گفته مدیر امور آبفای جوانرود با توجه به اینکه هنوز در فصل گرم سال قرار داریم، روند رو به کاهش آب غار کاوات تا زمان شروع فصل بارندگی ادامه دارد.

رحمانی با اشاره به اینکه کاهش دبی آب کاوات که تامین کننده بخشی از آب مورد نیاز شهر جوانرود است باعث قطعی و افت فشار آب در ساعاتی از شبانه روز و نقاطی از شهر شده، تاکید کرد: در این شرایط نیازمند صرفه‌جویی بیشتر در مصرف آب هستیم.

وی با اشاره به اینکه 40 روستا و بیش از 16 هزار انشعاب شهری در جوانرود متمرکز است، افزود: بر اثر زلزله آبان گذشته و زلزله‌های اخیر تعداد زیادی از شهروندان از سرپل ذهاب، تازه آباد ثلاث‌باباجانی و روستاهای تابعه نیز به جوانرود آمده‌اند که این امر میزان مصرف آب را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/ز

40 روستا و بیش از 16 هزار انشعاب شهری در جوانرود متمرکز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.