سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله با قاچاق و خروج کالای اساسی از مرز

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت:امروز باید مقابله با قاچاق و خروج کالای اساسی از مرز را فراتر از وظیفه قانونی ببینیم و احساس وظیفه ملی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمد ابراهیم الهی تبار در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، اظهار داشت:در این شرایط خروج کالاهای اساسی از کشور مشکلات بزرگی برای مردم پدید می آورد.

وی افزود:آنچنان که در جنگ مقابل ضد انقلاب بودیم امروز هم باید مقابل قاچاق و خروج کالاهای اساسی از مرز ایستادگی کنیم و مقابله با قاچاق و خروج کالای اساسی از مرز را فراتر از وظیفه قانونی ببینیم و احساس وظیفه ملی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه  بیان کرد:فرمانداران شهرستانهای مرزی استان با فرهنگ سازی در میان مردم مرز نشین باشند تا منافع ملی بر منافع شخصی ترجیح داده شود.

وی عنوان داشت:مردم چشم به تصمیمات ما دارند باید انتظارات را به نحو مناسب پاسخگو باشیم، برخی مسائل ممکن است کوچک شمرده شود اما برای مردم مشکلات بزرگی درست می کند.

الهی تبار بیان کرد:وجود افراد در برخی نقاط مرزی در فصلی که کوچ شروع نشده سوال برانگیز است و مرزبانی با بررسی موضوع در صورت تجمع این افراد برای قاچاق دام آنها را از منطقه جمع کند.

وی با اشاره به اینکه دامپزشکی دامهای بدون مجوز و توقیف شده در مبادی مرزی استان را تعیین تکلیف کند افزود:باید کنترل و پایش در مرز بیشتر شود تا مانع خروج دام قبل از ورود به نقطه مرزی شویم . تقویت پایگاهها و مرزبانی ها ضروری است.

انتهای پیام/ز

خروج کالاهای اساسی از کشور مشکلات بزرگی برای مردم پدید می آورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.