سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی دانش آموزان عشایر از خدمات آموزشی/ تحصیل ۴۰ درصد دانش آموزان عشایر در چادر

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز عشایر فارس در سال تحصیلی جدید از خدمات آموزشی مطلوب بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نجفی مدیر کل آموزش و پرورش فارس در مراسم تقدیر از معلمان پیشکسوت ایل باصری استان، گفت: امسال هزار و ۱۰۰ معلم وظیفه ارائه‌ی خدمات آموزشی را در ۴۶۰ مدرسه عشاری استان بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این معلمان قبل از شروع سال تحصیلی جدید در دوره‌های ضمن خدمت و مهارتی شرکت خواهند کرد تا با توان و مهارت بیشتری سر کلاس درس حاضر شوند.

نجفی ادامه داد: درسال تحصیلی ۹۷-۹۸ علاوه بر تامین نیروی انسانی، تلاش می‌کنیم فضای آموزشی بهتری هم در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تحصیل ۴۰ درصد دانش آموزان عشایر در چادر، اظهار داشت: خوشبختانه در یک سال گذشته ۶۰ درصد این مدارس به کانکس تبدیل شده است.

نجفی از اضافه شدن ۱۹ مدرسه جدید عشایری استان در سال تحصیلی جدید هم خبر داد و بیان کرد: امسال تخته سیاه، زیلو و ملزومات کمک آموزشی از جمله تجهیزاتی است که برای برپایی این کلاس‌ها خریداری شده و در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

همچنین در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از ۱۲ معلم پیشکسوت ایل باصری فارس تجلیل شد.
انتهای پیام/ر

مراسم تقدیر از معلمان پیشکسوت ایل باصری فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.