سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی در تشریح نشست امروز کمیسیون اجتماعی؛

لایحه تفکیک وزارت کار بررسی شد/ دولت معرفی وزیر پیشنهادی خود را موکول به تفکیک این وزارتخانه کرده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی از بررسی لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز خبر داد.

مسعود رضایی نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: مرتضی الویری از سوی شورای عالی استان‌ها طرحی را ارائه کرده بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اما رد شد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح شورای عالی استان‌ها خواسته بود تا اعضای این شورا هم تراز نمایندگان مجلس محسوب شوند و از لحاظ قانونی و جایگاهی سطحشان بالا بیاید، اما نمایندگان آن را  تصویب نکردند.

رضایی همچنین با اشاره به بررسی لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون هم اظهار کرد: قرار شد این لایحه به کارگروه فنی ارائه شود تا طی مدت یک الی دو هفته بر روی آن کار کنند و نظر تخصصی خود را به کمیسیون اجتماعی در این مورد تحویل دهند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی همچنین با بیان اینکه رئیس جمهور معرفی وزیر پیشنهادی خود برای وزارت تعاون و کار را موکول به تفکیک این وزارتخانه کرده است، اظهار کرد: دولت با توجه به این موضوع می‌خواهد تفکیک این وزارتخانه هرچه سریعتر انجام شود، اما کمیسیون اجتماعی می‌خواهد کار به صورت کارشناسی پیش رود تا مشکلاتی زمان ادغام این وزارتخانه پیش نیاید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.