سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد کشور

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از برگزاری از مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد کشور شناسایی استعدادها و ورزشکاران شاخص دانشجو در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد کشور گفت: همه تیم‌های حاضر با تمام توان در این مسابقات شرکت کردند.

وی اضافه کرد: برگزیدگان این رقابت‌ها شانس حضور در تیم منتخب دانشگاه را داشته و این فرصت را دارند تا در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در کنار ورزشکاران حرفه‌ای به مبارزه بپردازند.

سرپرست اجرایی مسابقات سراسری کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد واحد سمنان نیز در این آئین اظهار کرد: «ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد و نگاه دانشگاه به ورزش توسعه ورزش همگانی و توجه به ورزش قهرمانی است.»

محمد روحانی مقدم اضافه کرد: «کسب بیش از ۶۰ درصد مدال‌های آسیایی جاکارتا از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نشان‌دهنده نقش مهم دانشگاه آزاد در توسعه ورزش حرفه‌ای در کشور است.»

انتهای پیام / گ

جزئیات برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد کشور 

برچسب ها: وزارت ورزش ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.