سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ۳ خبر داد؛

عدم اجازه تغییر کاربری پارکینگ‌های منطقه ۳/ بسته های تشویقی برای ایجاد پارکینگ

مصطفی سلیمی اعلام کرد که به هیچ وجه اجازه تغییر کاربری پارکینگ های این منطقه به مالکان داده نخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3 به علت بیشترین مراجعه به شهرداری در حوزه شهرسازی است و فعالیت حوزه شهرسازی در رضایتمندی مردم بیشترین تاثیر را دارد.

وی در جلسه نظارت ستادی معاونت شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران از این منطقه با بیان اینکه عملکرد معاونت شهرسازی تاثیر مستقیمی در عملکرد منطقه دارد،گفت: از آنجایی که بیشترین مراجعه کنندگان به شهرداری دارای پرونده های معاونت شهرسازی و معماری هستند، نحوه رسیدگی در زمان و کیفیت رسیدگی در حوزه شهرسازی در کسب رضایتمندی شهروندان نقش مهمی دارد.

سلیمی ابراز داشت: بخشنامه ها و دستورالعمل های یکسان است این در حالی است که شرایط و موقعیت مناطق از نظر اقتصادی، نوع کاربری، ترافیک، تراکم، شرایط اجتماعی و فرهنگی، شهرسازی با یکدیگر متفاوت است.

شهردار منطقه 3 درخصوص ضرورت ایجاد پارکینگ در املاک این منطقه افزود: یکی از ضروری ترین نیازهای شبکه ترافیکی درون شهری، ایجاد پارکینگ با حجم مورد نیاز بار ترافیکی است؛ به همین علت ایجاد پارکینگ توسط مالکان املاک و بخش خصوصی و شهرداری همیشه مورد تاکید شهرداری است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر توافقاتی با مالکان ساختمان های این منطقه جهت ایجاد پارکینگ انجام شده که در این راستا از بسته های تشویقی نیز استفاده نموده ایم تا مالکین و ساکنین و افراد فعال در منطقه نه تنها کاهش پارکینگ نداشته باشند بلکه نسبت به احداث و بهره برداری از پارکینگ اختصاصی و عمومی نیز اقدام نمایند.

شهردار منطقه 3 اظهار داشت: ایجاد پارکینگ اضافی در املاک یکی از مطالبات شهرداری از مالکان و سازندگان ساختمان های این منطقه است و حتی در بخش صدور پروانه نیز تشویق به افزایش احداث حداکثری پارکینگ تاکید شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط کنونی شهرداری تهران، به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری پارکینگ ها در این منطقه به مالکان ساختمان ها داده نخواهد شد.

جلسه نظارت ستادی معاونت شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران از منطقه 3 با حضور سلیمی شهردار این منطقه، میرزا علی معاون در حوزه شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران، صفاری سرگروه تخلفات شهرسازی سازمان بازرسی شهرداری تهران و گودرزی سرگروه بازرسی در حوزه شهرسازی سازمان بازرسی شهرداری تهران، کاظمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 3، شهرداران نواحی و مدیران شهرسازی منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.