سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهه راستگو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح طلبی تنها در چارچوب قانون معنا می یابد/عدم شرکت مساوی است با فراموش شدن

عضو شوراي مرکزي حزب اسلامي کار با بيان اينکه اصلاح طلبي بايد مبتني بر ارزش ها، معيارها و خط و مشي اسلامي ايراني دنبال شود، تصريح کرد: امروز براي عدم حضور در انتخابات هيچ عذري پذيرفتني نيست؛ چراکه این امر موجب به فراموشي سپرده شدن اصلاح طلبان می شود.

الهه راستگو در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، قانون اساسي را محور و رکن اصلي اصلاحات دانست و اظهار داشت: اصلاحات بايد براساس چارچوب و مشي تدوين شده در قانون اساسي پيگيري شود.
عضو شوراي مرکزي حزب اسلامي کار، با بیان اینکه اصلاح طلبی تنها در چارچوب قانون معنا پیدا می کند،ادامه داد: اصلاحات به معني تصحيح روش ها و در نهايت اصلاح تصميم گيري هايي است که در کشور دنبال مي شود.
کانديداي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در مورد ديدگاه هايش براي حضور در اين عرصه، گفت: حضور در عرصه هاي سياسي کشور مخصوصا نمايندگي مجلس فراز و نشيب هاي بسياري دارد؛ اما براي شرکت در اين عرصه خطير و خدمت به مردم احساس وظيفه کرده ام.
الهه راستگو در مورد برنامه هاي ويژه اي که براي مجلس نهم تدوين کرده است، اظهار داشت: برنامه ريزي منسجم در حوزه زنان، خانواده، جوانان، کارگران، و ساير اقشار جامعه اهدافي است که براي تحقق آن ها کانديداي مجلس نهم شدم.
رئيس سازمان زنان حزب اسلامي کار در تحليل استقبال و ثبت نام اصلاح طلبان براي نمايندگي مجلس نهم، گفت: امروز براي عدم حضور جاي هيچ عذر و بهانه اي نيست و اصلاح طلبان هم نبايد از فرصت قانوني شرکت در انتخابات مجلس محروم بمانند.

اين فعال سياسي خاطر نشان کرد: عدم حضور اصلاح طلبان در اين دوره فرصت هاي ديگري را از آن ها سلب خواهد کرد و بيم اين مسئله وجود دارد که اصلاحات پس از مدتي به فراموشي سپرده شود.

عضو شوراي مرکزي حزب اسلامي کار، تاکيد کرد: انتظار من از شوراي نگهبان اين است که در تعيين صلاحيت ها با وسعت نظر بيشتري امکان حضور افراد را فراهم کند./ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.