سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی؛

چهل دستاورد انقلاب اسلامی در روشنای سيمای نور

برنامه روشنا با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از سيمای مركز قم پخش می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مصطفی جليلی مقدم تهيه كننده برنامه روشنا گفت:این برنامه به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی و با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، روی آنتن سيمای مركز قم می رود.

و ی افزود: اين برنامه ۵۲ قسمتی در قالب گفتگومحور جمعه ها ساعت ۱۹:۳۰ از سيمای نور پخش می شود و بازپخش آن روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح تقدیم مخاطبان این شبکه خواهد شد.

وی با بيان اينكه در "روشنا" به چهل دستاورد انقلاب اسلامی پرداخته می  شود گفت: در اين برنامه دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت چهل سوال و چهل پاسخ درحوزه های فرهنگ، اقتصاد، سياست، جامعه،‌ علم و فن‌آوری با حضور كارشناسان و اساتيد حوزه و دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار می گيرد.

جليلی مقدم ادامه داد: شيوه ی اجرای اين برنامه باتوجه به تسلط مجری به موضوعات اكثرا به صورت گفتگو محور است و از بيان موضوعات به صورت يك طرفه توسط كارشناس حتی المقدور پرهيز شده است.

تهيه كننده "روشنا" عنوان كرد: با توجه به موضوع هر برنامه گزارش‌هايي از جامعه فرهيختگان و مردم پخش مي‌شود كه در آن ها نظرات اقشار مختلف مردم را به صورت تخصصی و عمومی جويا شده‌ايم.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های سیمای نور به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.