سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاره تیم بسکتبال بوستون: نقش من اهمیتی ندارد، فقط پیروزی تیم مهم است

جیسون تیتوم ستاره تیم بسکتبال بوستون در مصاحبه با سایت محلی بوستون اظهار کرد که مشکلی با نشستن روی نیمکت ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هنگامی که کایری اروینگ و گوردون هیوارد به ترکیب اصلی تیم بسکتبال بوستون سلتیکس در فصل 2019-2018 باز گردند، جیسون تیتوم اهمیتی به از دست رفتن جایگاهش به عنوان یکی از بازیکنان شروع کننده نمی دهد.

احتمال می رود تیتوم که موفق شد فصل پیش به عنوان یکی از بهترین تازه وارد های لیگ خود را معرفی کند، در این فصل کار خود را از روی نیمکت شروع کند.

در حال حاضر تیتوم در لس آنجلس، مشغول آماده سازی خود پیش از شروع تمرینات تیم در اواسط ماه شهریوراست. او گفت که درباره تصمیمات آینده مربی در مورد زمان بازی نگران نیست و ابراز امیدواری کرد که برد استیونس برای انجام آنچه که برای تیم مناسب است، اهمال نمی کند.همچنین به هم تیمی خود اعتماد می کند تا این وضعیت را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند.

تیتوم در مصاحبه با Boston.com، اذعان داشت که نقش بازیکن ذخیره چیزی نیست که او با ان مخالف داشته باشد، مخصوصا بعد از فصل شگفت انگیزی که وی همراه با بوستون سلتیکس سپری کرد و با رساندن تیم به فینال کنفرانس شرق همه را شگفت زده کرد.

او گفت: همه در تیم وظیفه ای برای انجام دادن داریم. کار ما این است که بهترین نسخه های خودمان باشیم و برای یک هدف بزرگتر که قهرمانی درمسابقات امسال است، تلاش کنیم. کار مربی این است که زمان بازی را مدیریت و همه حواشی را کنترل کند به همین دلیل او مربی است. تیم ما شامل یک سری بازیکن با کیفیت است که به دور از خودخواهی فقط می خواهیم برنده شویم.

تیتوم گفت: برای او مهم نیست که به عنوان بازیکن شروع کننده بازی را اغازمی کند یا از نیمکت می آید.

او گفت: می دانم که تیم ما دارای چه کیفیتی است.من فقط در مورد برنده شدن و انجام آنچه که می توانم در زمین انجام دهم اهمیت می دهم.

پس از برگزیده شدن به عنوان انتخاب سوم درفت 2017 ، تیتوم به طور متوسط 13.9 امتیاز، 5.0 ریباند و 1.0 توپ ربایی هر بازی به ثبت رساند و هم چنین با 43.4 درصد شوت سه امتیازی، هشتمین شوتیست برترفصل لقب گرفت. او در مسابقات پلی اف و در غیاب ایروینگ و هیوارد امار امتیاز گیری خود را افزایش داد و در طول بازیها به طور متوسط 18.5 کسب کرد.


بیشتر بخوانید:

ملاقات زلاتان با قد بلند‌های لس آنجلسی + تصاویر

حضور ستاره آمریکایی در تیم بسکتبال آمریکا

ستاره سابق NBA در سانحه تصادف جان باخت


انتهای پیام/

اظهارات ستاره تیم بسکتبال بوستون در مورد فصل جدید NBA

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.