سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدپور: درباره پاداش طلای المپیک لندن با وزیر ورزش و جوانان دیدار می‌کنم

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: طی صحبت‌هایی که با نمایندگان مجلس داشتم قرار شده جلسه‌ای را با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار و درباره پاداش مدال طلای المپیک لندن به گفتگو بپردازیم.

سعید محمدپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبر گاران جوان درباره نتایج ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: با توجه به شرایطی که مجید عسگری داشت انتظار آن چنانی از او نداشتیم تا بتواند مدال بگیرد. به نظرم علی مکوندی ضعیف عمل کرد یا شاید هم برایش مشکلی پیش اومد که نتوانست شایستگی هایش را به اثبات برساند. سایر نفرات هم خوب بودند به استثناء کیانوش رستمی و محمدرضا براری که بر خلاف تمرین هایشان در روز مسابقات بد شانسی آوردند و از گردونه مسابقات کنار رفتند. در مجموع عملکرد ملی پوشان را در بازی های آسیایی رضایت بخش می بینم.

او افزود: طی صحبت هایی که با نمایندگان مجلس داشتم قرار شده در آینده ای نه چندان دور جلسه ای را با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار کنیم و درباره پاداش مدال طلا المپیک لندن به گفتگو بپردازیم.

محمدپور در ادامه گفت: به هر حال آسیب دیدگی عاملی شد تا بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست بدهم اما با این حال تلاش می‌کنم با پیگیری تمرینات و رسیدن به شرایط هارمونی لازم یکی از مسافران راه یافته به رقابت های جهانی عشق آباد ترکمنستان باشم. امیدوارم با دعوت به اردوی تیم ملی شانس حضور در قهرمانی جهانی ترکمنستان نصیبم شود. به تازگی تمرینات سبکم را شروع کرده‌ام تا دوباره به اردوی تیم ملی وزنه برداری برگردم.

دارنده مدال طلا المپیک لندن در رابطه با خداحافظی بهداد سلیمی هم گفت: باید بگویم از اینکه سلیمی توانست به سومین مدال طلای متوالی اش در بازی های آسیایی برسد بسیار خوشحالم اما از طرف دیگر بسیار ناراحتم که مصدومیت های متوالی کاری کرد تا از ورزش قهرمانی دوری کند. به هر حال شکی ندارم مسئولان فدراسیون با تجربیات ارزنده این ورزشکار از او در پست های کلیدی فدراسیون بهره خواهند گرفت، زیرا او می تواند این تجربیاتش را به نسل های جوان تر انتقال دهد تا بتوانند در آینده عناوین خوبی را برای ورزش کشورمان در رقابت های مختلف برون مرزی تصاحب کنند.

محمد پور در رابطه با رکورد شکنی سهراب مرادی هم تصریح کرد: با توجه به تمریناتی که سهراب مرادی در این یک سال اخیر پشت سر گذاشته بود مطمئن بودم او می خواهد در جریان مسابقات به رکورد دنیا حمله کند و خیلی خوشحالم به قولش وفا کرد توانست هم رکورد دار دنیا شود و هم صاحب مدال طلا شود. ان شاالله در رقابت های جهانی عشق آباد هم خوش بدرخشد.


بیشتر بخوانید:

به فوتبالیست‌ها میلیاردی پول می‌دهند اما حقوق زیر ۲ میلیون تومان مرا قطع کردند/ کارگری می‌کردم، بهتر از وزنه برداری بود

قهرمان المپیکی وزنه برداری ایران در آستانه خداحافظی/سکه‌هایی که پرید و حواله‌ای که فقط حواله شد

محمدپور: با هماهنگی برخواه در خانه تمرین می‌کنم


انتهای پیام/

اظهارات محمد پور درباره نتایج تیم ملی وزنه برداری در جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.