سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان :

توجه ویژه به مناطق سیل زده شاهرود

سید شهاب الدین چاووشی با اشاره به سفر وزیر نیرو در روز پنجشنبه به استان سمنان گفت: در جهت تسکین آلام کشاورزان، توجه ویژه منابع طبیعی به مناطق سیل زده شاهرود امری ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: جهاد کشاورزی محور فعالیت های سال آینده خود را بر کشت محصولات کم آب و بهره وری بالا متمرکز کند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم .

وی در ادامه افزود: آبیاری تحت فشار در استان باید مجددا بازبینی شود و میزان صرفه جویی و بهره روی نیز مشخص شود .

سید شهاب الدین چاووشی  اظهار کرد: فرمانداران باید با کمک برنامه و بودجه استان ، با استفاده از منابع موجود برنامه های سال آینده خودشان را مشخص و در این برنامه ها باید از ظرفیت موجود نهایت بهره را ببریم .

استاندار سمنان با اشاره به سفر وزیر نیرو در روز پنجشنبه به استان سمنان ابراز داشت : ابهامات و سوالات متولی تامین آب کشور در این جلسه باید پاسخ داده شود و وزیر نیرو باید از کمبود آب در استان سمنان قانع شود.

وی با اشاره به تدوین سند آمایش سرزمینی استان افزود : همه ی مدیران باید این سند را مطالعه کند تا اختلاف نظر ها در این حوزه برطرف شود .

چاووشی تصریح کرد: آب شهرستان شاهرود باید جدی دنبال شود و آب سد کالپوش باید هر چه زودتر عملیاتی شود تا به هدف مورد نظر از احداث این سد دست پیدا کنیم .

استاندار سمنان  عنوان کرد: منابع طبیعی استان باید توجه ویژه ای به مناطق سیل زده شاهرود در جهت تسکین آلام کشاورزان داشته باشد .

انتهای / ذ

سفر وزیر نیرو به  استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.