سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهاد دانشجو :

عکس العمل ها را طبيعي مي دانم/برنامه هايم را اعلام خواهم كرد

رئيس پيشنهادي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: عکس العمل هاي مختلف نسبت به انتصابم در دانشگاه آزاد را طبيعي مي دانم.

فرهاد دانشجو رئيس پيشنهادي دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به طبيعي دانستن عكس العمل ها نسبت به انتصاب جديدش اظهار داشت:سلايق مختلف در هيئت امنا باعث اختلاف آرا است که راي اکثريت بر راي اقليت غالب مي شود و بر اين اساس در جلسه هيئت امنا با 5 راي از 9 راي انتخاب شدم.

گزينه انتخابي دانشگاه آزاد در تبيين اقدامات خود گفت:تا بررسي نتيجه هيئت امناي دانشگاه آزاد توسط شوراي عالي انقلاب فرهنگي و اعلام نظر آنان،اقدام خاصي در دست ندارم و بعد از مشخص شدن نظر شورا، اقدامات خود را اعلام خواهم کرد.

وي در تبيين اهداف خود در دانشگاه آزاد اسلامي تشريح کرد: ما در پي ايجاد يک نهضت جهت ارتقا کيفيت آموزش و پرورش براي افزايش شاخصه هاي کيفي در دانشگاه ها هستيم.

دانشجو در تبيين اين شاخصه ها گفت:‌از جمله شاخصه ها مي توان به نسبت دانشجو به استاد، نسبت استاد تمام بر ديگر اعضا، نسبت توليدات علمي اعضا هيئت علمي نسبت به افراد ديگر، نسبت  ارتباط دانشگاه با صنعت، نسبت رضايتمندي کارمند ، اعضا هيئت علمي و دانشجويان با يكديگر اشاره كرد که اميدواريم با تلاش خود اين شاخصه ها را ارتقا بخشيم.

رئيس پيشنهادي دانشگاه آزاد در ارزيابي عملکرد فعلي اين دانشگاه اظهار داشت: قطعا اقدامات مثبتي از سوي اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد صورت گرفته که تلاش ما بر ارتقا عملکرد و وضعيت فعلي با تداوم و ثبات بر نکات مثبت و شناسايي و رفع نکات منفي موجود، متمركز است.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد:اميدوارم در صورت انتخاب قطعي ام به عنوان رياست دانشگاه آزاد،اقدامات مثبتي در اين دانشگاه با همکاري دانشجويان و اساتيد صورت گيرد./خ2


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.