سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن شورا مطرح شد؛

قول عضو شورای شهر تهران برای پیگیری حق کودک آزار دیده از سوی پیمانکار شهرداری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حادثه بریدن گوش یک کودک توسط پیمانکار‌ شهرداری گفت: قول می‌دهم که تا آخرین لحظه پیگیر حق این کودک باشم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به حادثه بریدن گوش‌ یک کودک که تصاویر آن روز گذشته در فضای مجازی انتشار یافت، اظهار کرد: عوامل فاسد مافیای‌ زباله برای مطا‌مع و منابع مالی خود و القا‌ی ترس و نمایش قدرت‌ بی حد و حصر فسادشان‌، گوش یک کودک محروم و بی پناه را بریدند‌ تا اوج خیانت خود را در پیوند با بخشی از بدنه فاسد شهرداری به نمایش بگذارند.

عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش که به کدامین گناه فرزندان و کودکان کار در شهر ما باید این چنین عقوبت‌ ببینند‌، گفت: همه ما مخاطب این کلام وحی « بأ‌ی ذنب قتلت‌ » هستیم.

فراهانی با عذرخواهی از عموم شهروندان تهرانی به خاطر وقوع این حادثه گفت: به این فرزند بی پناه تهران قول می‌دهم که تا آخرین لحظه پیگیر حق او باشم.

وی با بیان اینکه کمتر از 20 روز پیش و در 28 مرداد ماه درباره رعایت حقوق کودکان کار و سایر افرادی که در فرآیند تفکیک‌ زباله مشغول هستند به شهرداری تهران تذکر دادم، گفت: متأسفانه همه تذکرها‌ مورد بی توجهی قرار گرفته است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر دیروز گوش یک کودک را بریدند‌، باید بدانیم این مافیا‌ هر روز درآمد تعدادی از این کودکان را غارت‌ می‌کنند و شرایط زیست تأسف‌باری برای آن‌ها در گود‌ محمود‌آباد فراهم کرده‌اند.

فراهانی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه دستور معاون اول رئیس جمهور و اقدام وزیر اطلاعات و فرمانده ناجا‌ و شهردار تهران به نتیجه برسد، گفت: این دستور نه فقط با مسببین‌ و قصور کنندگان‌ مؤثر در بروز این واقعه باید مورد برخورد قرار گیرد، بلکه باید زمینه حذف چرخه‌های ناسالم حاکم بر بهره‌برداری اقتصادی از زباله‌های تهران را فراهم کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.