سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آیین بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی در کرمان صورت گرفت؛

اعطای 100 میلیون ریال ورودی به کاروان ورزشی کرمان + تصاویر

ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی امروز پس از بدرقه ی مسئولان در هتل ایرانگردی کرمان، از زیر قرآن عبور کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صمیمی، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در مراسم بدرقه ی ورزشکاران پارآسیایی که در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، ضمن خداقوت و خسته نباشید به ورزشکاران آسیایی حاضر در مراسم گفت: ما ایرانی ها غرور خاصی داریم و این غرور را در 40 سال گذشته، به ویژه در 8 سال دفاع مقدس بارها و بارها با تقدیم بهترین انسان های جامعه به رخ دشمنانمان کشیده ایم.

وی افزود: یادی می کنیم از نخبه های دوران 8 سال دفاع مقدس که نه گذاشتند ذره ای از خاک این وطن به دست دشمن بیفتد و نه گذاشتند به غرور ایرانی و پرچم جمهوری اسلامی خدشه ای وارد شود.

صمیمی با اعلام اینکه نخبه های آن دوران شهدای ما بودند، تصریح کرد: امروز نخبه های ما در ورزش، قهرمانان ما هستند، اینها کسانی هستند که از بین ما به قله رسیده اند، و قله را دقیقا در اختیار خودشون قرار دارند تا به نمایندگی از مردم کشور و شهدایمان پرچم جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی به اهتزاز در بیاورند.

وی یادآور شد: ورزش، زبان مشترکی است که می تواند ارتباط بین مردم این جهان را هم وصل کند، همان پیامی که در مکتب و دینمان هست.

صمیمی افزود: تمام دشمنان، تلاش خود را برای ضربه به ما می کنند و ما تمام تلاشمان را می کنیم که بگوییم ما در شرایط صلح، آرامش، دوستی و رقافت و برابری می خواهیم در کنار آنها زندگی کنیم.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم، گفت: خداوند را شاکریم قبل از بازی های پاراآسیایی جاکارتا در مراسمی که توسط هیئت جانبازان و معلولان استان برگزار شد در خدمت 22 نماینده  استان کرمان در رقابت های جاکارتا بودیم.

وی، ضمن تقدیر از نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولین استان، بخاطر برگزاری این مراسم افزود: کاروان ورزشی 22 نفره ی استان کرمان، در قالب 12 نفر آسیایی و 10 نفر پاراآسیایی بهترین کاروان ورزشی  این استان در ادوار تاریخ است.

امیری خراسانی با اشاره به اینکه از سال گذشته برنامه ریزی های فرآوانی انجام شد، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، تشکیل ستاد عالی استانی بازی های 2018 جاکارتا طی مرداد ماه سال گذشته بود که حدود 6 تا 7 جلسه ی آن برای برنامه ریزی بیشتر برگزار شد.

 وی هدف نهایی را حضور بهتر و پررنگ تر در بازی های المپیک و پاراآلمپیک 2020 توکیوی ژاپن عنوان کرد.

 امیری خراسانی یادآور شد: یک جایزه ی ورودی برای هر ورزشکار در قالب 100 میلیون ریال در نظر گرفته بودیم که تقدیم ورزشکاران شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اهدای جایزه ی 300 میلیون ریالی به مدال آوران طلا، 200 میلیون ریال برای نقره و 100 میلیون ریال برای برنز خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با گرفتن اسپانسرهای دیگری این جوایز را بیشتر کنیم، چرا که این ورزشکاران زحمات و سختی های زیادی کشیده اند و خیلی هایشان با هزینه های شخصی به این درجه رسیده اند.

امیری خراسانی افزود: امیدوارم همه در این استان دست به دست هم دهند و باعث افتخار دیار کریمان در تمام عرصه ها شوند.

زهرا موسی پور، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با اعلام اینکه به لطف خداوند، جمعیت بانوان در رقابت های پاراآسیایی، جمعیت بالاییست، به محرومیت های تاریخی که در گذشته در حوزه ی بانوان وجود داشته اشاره کرد و گفت: امروز پرچم دارانی داریم که افتخار ایران، کرمان، بانوان و همه ی دنیا هستند.

وی با تقدیر از نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولین استان برای برگزاری این مراسم، انتخاب مجدد وی به این سمت را تبریک گفت و خطاب به حاضران افزود: چه خوب شما خدمتگزاران خودتان را می شناسید و و فرصت خدمت دوباره به آنها عطا می کنید.

موسی پور برای نخعی در طول دوره ی ریاست دوباره اش آرزوی موفقیت کرد و یادآور شد: دعای خیر همه ی مردم ایران به ویژه، دیار کریمان بدرقه ی راه این ورزشکاران است.

نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان از حضور شرکت کنندگان در مراسم قدردانی و ابراز امیدواری کرد: شاهد کسب مدال های رنگینی از سوی ورزشکاران باشیم تا دل مردم ایران اسلامی به ویژه دیار کریمان شاد شود.

وی با اعلام اینکه امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در برگزاری این مراسم سنگ تمام گذاشتند و صادقی زاده رییس و اسدی معاونت توانبخشی بهزیستی استان همیشه یار و یاور ورزشکاران معلول و جانباز بوده اند، گفت: امروز اگر موفقیتی حاصل شده به پاس همراهی این عزیزان بوده است.

نخعی با اشاره به حمایت های رزم حسینی، استاندار اسبق کرمان از ورزش معلولین و جانبازان و قدردانی از مدال آوران، ابراز امیدواری کرد: مراسم استقبال و مدال آوری این عزیزان هم توسط استانداری کرمان مانند گذشته به زیبایی انجام شود تا بدین ترتیب مدال آوری آنها به زیبایی دیده شود.

انتهای پیام/ب

آیین بدرقه ورزشکاران پاراآسیایی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.