سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش تهیه‌کننده های مشهور به عکس‌های جنجالی بازیگر سریال پدر!

بعد از اتمام سریال پرطرفدار (پدر)، ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا و نقش اول زن سریال، عکسهای نامتعارفی از خود روی صفحه اینستاگرامش قرار داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این اولین بار نیست که یک بازیگر که نقش مثبت و مذهبی را در یک فیلم سینمایی یا سریال بازی کرده است، در دنیای واقعی و از نظر ظاهری این نقش را به چالش می کشد. اما این بار اما نوبت ریحانه پارسا بازیگر نقش یک دختر چادری و مذهبی در سریال پرطرفدار این شبهای تلویزیون یعنی (پدر) بود. پارسا بلافاصله بعد از پخش آخرین قسمت سریال، تمام عکسهای خود در صفحه اینستاگرامش را که مربوط به سریال پدر بود، حذف و به جای آنها عکسهای مدلینگش و با ظاهری نامتعارف از خود منتشر کرد. او در یکی از پست هایش نوشت که با این عکس‌ها می‌خواهد بگوید از نظر ظاهری با لیلای سریال پدر خیلی متفاوت است. البته موج مخالفت‌ها با او در فضای مجازی باعث شد باز هم عکسهای مدلینگش را پاک کند و تعدادی از عکسهای قبل را به صفحه اش برگرداند.

او یک بازیگر است

عکسهای پارسا، موجی از مخالفت و موافقت و تحلیل را در فضای مجازی به راه انداخت. گروهی در فضای مجازی معتقد هستند که همانطور که از اسم (بازیگر) برمی‌آید، ریحانه پارسا و امثال او یک نقش را (بازی) می کنند و این شغل و حرفه آنهاست. پس دلیلی بر این نیست که حتما از نظر اعتقادی مثل نقششان فکر و عمل کنند.

این دسته همچنین به این موضوع هم اشاره می کردند که درصنف بازیگران به هر دلیلی بازیگر با حجاب کامل و پوشش چادر بسیار نادر است و برای همین نمی‌شود توقع داشت که برای نقش یک دختر چادری از فردی که چادری و محجبه است استفاده کنیم.

اما در مقابل این عده، عده دیگری هم بودند که این اظهارنظرها را کامل رد می کردند.

چادر ممنوع!

همزمان با انتشار عکسهای مدلینگ ریحانه پارسا، موجی در فضای مجازی به راه افتاد که از صداوسیما درخواست می کرد دیگر هیچ خانم چادری را به تصویر نکشد. این موج با هشتگ #چادر ممنوع به صداوسیما معترض شد که در رفتارهای دوگانه بازیگرانی که آنها را ستاره می کند مقصر است. این عده در یادداشت ها و تحلیل هایی خطاب به صداو سیما نوشتند که وقتی نقش های مثبت و مذهبی از نظر اعتقادی روی بازیگرانش تاثیری ندارد پس دیگر حق ندارد از آنها با پوشش چادر و یا در نقش محجبه و مذهبی استفاده کند!

در برابر این موج، افراد دیگری هم بودند که هردوی این اظهارنظرها را تندروی خواندند. به عقیده گروه سوم اینکه یک بازیگر اعتقادی به نقشی که بازی کرده ندارد، تقصیر صداو سیما نیست و اتفاقا این هنر بازیگر است که توانسته نقشش را کاملا در چارچوب های صداوسیما ایفا کند.

جدای از این موج های مجازی و اینکه چه کسی مقصر است سوالی که در این بین بی جواب ماند این بود که جامعه هنری چقدر برای نزدیک شدن بازیگر به نقشش وقت می‌گذارد و آیا در صورت موفقیت سریالی مثل (پدر) در بین خانواده ها و جوانان، این تناقض تاثیری روی بیننده‌ها دارد یا نه؟ سوالی که تهیه‌کننده های تلویزیون پاسخ های متفاوتی به آن دادند.

بازیگران را جو می‌گیرد!

سعید سعدی، از تهیه کنندگان باسابقه سینما و تلویزیون که ماه رمضان امسال سریال پرطرفدار بچه مهندس را روی آنتن صداوسیما داشت؛ می‌گوید که ما موقع انتخاب بازیگر تلاش می‌کنیم تا کمی از عقبه فکری آنها را چک کنیم اما بازیگران در جو محبوبیت قرار می‌گیرند، یکباره دچار توهم می‌شوند و فکر می‌کنند خبری است! برای همین مشکلاتی را برای خودشان به وجود می‌آورند. آنها باید خودشان، خودشان را از این مسائل و مباحث حفظ کنند.

سعدی درباره آنهایی که صداوسیما را مقصر استفاده از بازیگرانی بدون تقید به حجاب می‌دانند می‌گوید: «تهیه کننده‌ای، نابازیگری را انتخاب کرده و احساسش این بوده که این نابازیگر می‌تواند نقشی را خوب ایفا کند و انصافا هم خوب ایفا کرده است. حالا اگر این بازیگر توهمی زده و نتوانسته خودش را حفظ کند، خودش باید پاسخگو باشد نه صداوسیما.ما هم مجبوریم از حضور همین بازیگرانی که هستند در آثارمان استفاده کنیم و اگر بخواهیم همه را با یک چوب برانیم دیگر کسی برایمان نمی‌ماند! اگر تقید بازیگر به اصول شرعی در حد قابل قبولی باشد نباید مته به خشخاش گذاشت»

تهیه کننده فیلم سینمایی (روزهای زندگی) در پاسخ به این سوال که آیا این تناقض روی مخاطب هدف مخصوصا جوانانی که جذب فیلم‌ها و سریال‌های روز می‌شوند، تاثیری دارد یا نه می‌گوید: « تاثیر دارد و این تاثیر قطعا منفی است. ما باید خودمان بازیگران را درفضای مجازی مدیریت کنیم. فرهنگ این فضا و نحوه استفاده از آن هم بین مردم و قشر بازیگر درست جانیفتاده است. حریم ها رعایت نمی‌شود. بازیگرها دارند در این جامعه کار می‌کنند پس باید در چارچوب قوانینی که در کشور وجود دارد ظاهر شوند»

همه چیز زیر سر فضای مجازی است

اما محمدرضا آهنج، که در کارنامه کاری‌اش سریال های پرطرفدار (عملیات125) و (به دنیا بگویید بایستد) را دارد معتقد است که جو به وجود آمده پیرامون حجاب بازیگران در دنیای واقعی اصلا ارزش و اهمیت ندارد و اینها همه زیر سر فضای مجازی است.

آهنج به خبرنگار فارس می‌گوید: «ما در جامعه سنتی و مذهبی زندگی کنیم که اعتقادات دینی در افکار عمومی تاثیر دارد و برای مردم مهم است. حالا عده ای سوءاستفاده گر در فضای مجازی روی این اعتقادات دست می‌گذارند و سوار موج احساسات مذهبی مردم می شوند تا از این راه مشهور شوند و فالوئر جمع کنند»

این تهیه کننده سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که چقدر مهم است اعتقادات بازیگر به نقشش نزدیک باشد خاطره ای تعریف می‌کند و می گوید: «من در سال 2002 در لبنان در حال تولید یک مجموعه بودم. بازیگری داشتم که یک روز از طریق مترجم متوجه شدم مارکسیست است. حالا آن بازیگر برای من نقش یک رزمنده را بازی می کرد که اتفاقا در فیلم شهید هم می شد. وقتی از او پرسیدم سختت نیست با عقاید مارکسیستی نقش رزمنده و شهید بازی می کنی گفت اصلا برایم مهم نیست، من دانشجوی سینما هستم شما هم به من احترام گذاشتید و من را دعوت به کار کردید من هم به شما احترام می گذارم و سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل انجام بدهم. و این ربطی به اعتقادات من ندارد.»

مصاحبه نمی کنم!

حامد عنقا نویسنده سریال پدر که سریالش هم گل کرد و هم حواشی زیادی برایش به همراه داشت راجع به این موضوع حاضر به مصاحبه نشد و گفت فعلا در این مورد صحبت نمی‌کنم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اظهارات تهیه کنندگان فیلم های سینما و تلویزیون درباره حجاب بازیگران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
چرا به بازیگرانی که هر روز خود را به یک شکل و رنگ در می آورند مسئولیت چادری بودن رو میدن؟چادری بودن لیاقت میخواد خیلی ها ندارم و به زود سرشون میکنن.چادر و حجاب زورکی نیست...
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
کاشکی قیافه ای هم داشتی
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام درود بر الهام چرخنده که چادری شد وچادری ماند.وزیر بار حرفهای دیگران که تحقیرش میکردند نرفت درود به شرفش
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
خدا همه را به راه راست هدایت کنه
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
برای‌جلوگیری‌از‌این‌چنین‌مسائلی:
خانمهای‌معتقد‌وبا‌ایمان‌وعلاقمند‌به‌عرصه‌هنر‌وارد‌بازیگری‌وفیلمسازی‌بشن‌..لطفا..راه‌دیگری‌ندارد
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام و عرض ادب. ...همه این مسائل از گزینش های اشتباه در انتخاب سرچشمه میگیرد اگر با یک بازی اینطور خودشیفتگی به بازیگری دست بدهد، پس باید بازیگران بزرگ و نامی و مطرح پیشه کنند. .... جو گیر بودن و تربیت و برداشت های اشتباه شخص در هر حرفه عامل اینگونه اعمال است. متشکرم.
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
ازاین افراد تازه به دوران رسیده نباید برای بازیگری استفاده کرد
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
من در فیلم اورا ستایش میکردم ومیگفتم ای کاش همه اینطور حجاب داشتند اما الان چی!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
به نظر شما لیلا ساده خوب بود یا الانش... اصلا آرایش بهش نمیاد ما نمیگیم حتما چادری باشه اول فیلمم ی دختر چادری نبود ولی دوست داشتنی بود
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
دقیقا منم همین نظرو دارم بدون آرایش و پوشش معمولی جذاب‌تره
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
شیطان خیلی دور نیست فکر میکنه اینطوری به همه کمک میشه یعنی به خاطر خود برتر بینی نمیفهمه علف باید به دهن بزبزکان شیرین بیاد
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
بازیگر محجبه ممکن است در دنیای بازیگری چادری شود و بالعکس این که دیگه حاشیه نداره یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام چادر بر گرفته از بی بی دو عالم حضرت زهراه(س) می باشد. دشمنا اسلام اصل دین را هدف گرفته اند.این بازیگر 18 ساله بچه کم ظریفت بی فرهنگی که هنوز فرق بین خوب بد را تشیخص نمی دهد انتظار بیشتر از این را نمی شود داشت.فکر می کند اگر برهنه باشد در جامعه بیشتر طرفدار پیدا میکند.خدایه شما شیطان است اگر هدایت شدید الحمدالله اگر نشدید انشالله تمام بازیگران با این طرز تفکر با شیطان محشور شوند انشالله...
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
این افراد فقط تو تلویزیون حجابشون درسته اما در اینترنت و سینما و معابر عمومی حجاب درستی ندارند
محمد
۱۴:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
ریحانه پارسا شد الگوی جامعه.متاسفم برای مردم
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
الگو نیست ولی تاثیر گذار مخصوصا روی جوونها هست.
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
دخترای هم سن و سالش معمولا دوست دارن مثل اون باشن و طبیعیه که الگوبرداری می‌کنن
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
این خانم میتونست به همه سلیقه های ملتش اهمیت بده بجای این عکسای جلف نامتعارف میتونست عکس لااقل معمولی میذاشت اهمیت فیلم رو هم پایین آورده
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
متاسفانه اینا بیشترشون دوست دارن به مردم توهین کنن...
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
خدا برای پدر ومادرش حفظش کنه
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
متاسفانه احترام به عقاید و ارزشها درآثارتلویزیون وسینما کنارگذاشته شده و چندسالیست که این دو مدیوم دارندسیر قهقرایی راسیر می کنند،نمونه آن هم برنامه های بی محتوای اخیرسیما وسریال نامبرده شده، متاسفانه به اسم ارزشها دست به تولید هرمحتوایی زده میشه، واین یعنی نابودی ارزشها وعقایدحاکم برجامعه اسلامی ما، همچنین لازم به ذکراست که شان واژه الگو راپایین نیاورید،الگو های همیشگی مامردم ائمه وپیروی از دستورات آنان هست وهمچنین پیروان راستین آنان درروزگاران امروز که شهدای عزیزمی باشند ونه بازیگران یاخواننده ها یا فوتبالیستهاو...
علی
۱۱:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
با سلام
متاسفانه مسئولین فرهنگی ما بعضی وقت ها نتیجه کارشون منفی میشه
این مسائل با توجه به اتفاقات روز باعث این برداشت میشه که به عمد در حال تخریب حجاب برتر هستن
اون از خانمی که همیشه چادری ولی بعد بدون حجاب دیده میشه و این هم یک از هزار ......
برای مردم غیر چادری این چالش پیش میاد که همه چادری ها ......

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند

چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
چرا مردم ما نقش را با واقعیت یکی میدانند
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
خیلی مهم حتما بخوانید اکثر مردها و پسرها ولو خودشان خطاهای بزرگی کرده باشند دنبال زن با حجاب و با حیا هستند
این موضوع را اکثر دخترها نمیدانند فکر میکنند اگر حجاب نداشته باشند زودتر ازدواج میکنند ممکن است دیرتر ازدواج کنند ولی مطمئنا زندگیشان بسیار پایدارتر خواهد بود چرا که فرضا پسری که رفته دختری خوش تیپ بی حجاب یا کم حجاب گرفته قطعا ظاهر بین است و چشمانش عادت به چشم چرانی پیدا کرده و اگر خوشکل تر از زنش پیدا کند همسرش را طلاق و زن دیگری خواهد گرفت اینا گفتم که دخترها حواسشون باشه چادر سنگرشونه و از اونا در مقابل چشمان نا محرم محافظت میکنه و وقتی همسر وفاداری زن خودش را دید هیچگاه... دنبال شخص دیگری نخواهد رفت والا طلا هم اگر در گاو صندوق نباشه دزد زود میبردش
exclusive
۱۵:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
عالییییییییییییییییییییی
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سریال پدر یک سریال ایده الیستی بود . واقعیت زندگی مردم چیز دیگری است. پسر با اینهمه ناز نعمت و خدا در دل کجاست . تقسیم ارث به عروس کجا رواج دارد؟ حداقل به نوه می دهند،صحنه های دانشگاه و رفتارهای انچنانی کی و کجا اتفاق می افتد که اینان به تصویر کشیده بودند کلهم این سریال با واقعیت فاصله زیادی داشت
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
واقعا این وظع توهین به چادریها است , آن چهره معصوم در فیلم کجا و این عکس بد حجابی کجا
حرف
۰۹:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
متا سفم تقریبا همه بازیگران همین طوری هستند .اصلا اعتقاد ندارند .واگزار شان به خدا
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
بازیش اصلا خوب نبود. واگه بازی همبازیهایش نبود مثل خانوم زنگنه و یا آقای سلطانی و برخی دیگر اصلا چیزی برای ارائه نداشت. مخصوصا ریتم حرف زدنش. نمیدونم چرا این خانم رو برای این نقش دعوت کرده بودند
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
بله ریتم حرف زدنش خیلی رواعصاب بود
b
۲۲:۰۹ ۲۱ دی ۱۳۹۷
شما ها که اینقدر صاحب نظرید
چرا خودتون نمیرید وسط بازیگر شید؟
فقط حرف میزنید؟؟وقت عمل حتی از روی برگه هم نمیتوتین دیالوگو بگید...
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
واقعا وقتی حتی خودشون به نقشی که بازی میکنن اعتقاد ندارن چه تاثیری می خوان بزارن من که دیگه خیلی از فیلمها رو به خاطر بازیگرایی که داره چه زن و چه مرد نگاه نمی کنم چون وقتی نقششون رو میبینم و خود واقیعیشون رو هم میبینم شدیدا دچار دوگانگی میشم.
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
یک عده مثه این بازیگر عقده دارن خودشون و فقط نشون بدن. خب دلیل اینکارت چیه؟چادر محدودیت نیست تا فیلم تموم شد و سریع رفتی عوض کردی. خب که چی؟توکه جنبه نداری این نقشارو قبول نکن لطفا
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
به نظر من این کار بازیگر عین نفاق است و من به بیشتر بازیگران به عنوان منافق نگاه میکنم برخی از بازیگران هم فکر میکنند چون یک نقش را بازی کردند انگار از دماغ فیل افتاده اند ...این مشکل عوامل فیلمسازی هم هست
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
اون اسمش بازیگره...نقش بازی میکنه...این شغلشه..شما واقعا زیاده روی میکنید
سعید
۱۴:۲۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
ساده به ماجرا نگاه می کنی . نمی دونمچند سالت هست نو جوانی خودت یادت هست یا نوجوان در خانه داری ؟ عاشقانه بازیگرها را دوست دارند من دوستی داشتم عاشق بازیگری بود لباس مدل صورت و مو و کلا شکل اون می کرد....
محمد
۰۸:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
تعدادی از افراد بازیگری را به عنوان شغل و برای نان خوردن انتخاب می کنند نه به عنوان ایفای رسالت انسانی و یا مذهبی . سطح فکری و ارزشی افرادی که با انگیزه های انسانی و الهی در صحنه های مختلف زندگی ایفای نقش می کنند به مراتب بالاتر است و اساسا قابل مقایسه با انگیزه های سطحی مادی نیست چرا که در جهت هدف خلقت و آفرینش حرکت می کنند و البته همواره این گونه افراد در اقلیت هستند چرا که خوب بودن و خوب ماندن توفیق و اراده می خواهد.
تمامی دست آورد های بشری مرهون اقلیت است و اکثریت مصرف کننده است چه در زمینه دینی و آرمانهای بلند الهی و بشری و چه در زمینه های مختلف علمی.
پیامبران و همچنین دانشمندان همیشه در اقلیت هستند.
شاهد
۰۷:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام مردم ایران اسلامی ما آنقدر فهیم هستند که کودکانه فکر کردن بازیگرانی که فقط برای مزد کار می کنند را با هنرمندان تمایز دهند. اری هنر مندان ما اصیل و با وجود از ارزش هایی که برایش خون ها. دست ها پاها و سرها داده شده را چنان به نمایش می گذارند که که چونان خودشان در صحنه بوده اند و در زندگی واقعی هم از آن دفاع می کنند ای کودک تازه متولد شده بدان همان چادر مادرم فاطمه س گردنت را خواهد گرفت و باید به مادرانی که سالها در خفقان رضا خان در خانه ماندند و جان دادن تا حجابشان را از دست ندهند پاسخگو باشی مطمین باش
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
واقعا به این بازیگر متاسف شدم که چهره خودش را نشان داد افسوس
ناشناس
۰۶:۲۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
واقعا برای پارسا متاسفم چی میشه گفت
احمد
۰۶:۲۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام به همه مردم عزیز
رطب خورده کی کند منع رطب
تهیه کنندگان اگه واقعا هدفشون این باشه که آثارشون اثر مثبت رو مردم داشته باشه باید از افرادی که دارای اعتقادات مدهبی هستند استفاده کنه و مطمئنا اگر دنبال اینجور بازیگرها بره هستند کسانی که خیلی بهتر میتونن این نقشها رو بازی کنن چرا باید برن به کسانی مثل پارسا این نقش رو بدن که میدونن اعتقادی به این چیزا نداره این کار دهن کجی به اعتقاداته و مطمئنا اثری معکوس داره.
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام .افرادی که مشهور هستن باید بیشتر مواظب رفتار وکردارشون باشندچون الگوی بخصوص قشرجوان میشن.
.اینکه بایه فیلم آدم اینقد از خود بیخود بشه جای تاسف وضعف شخصیته.
مابازیگران مشهور وتوانایی داریم که بجای پسرفت حجاب شعوروشخصیتشون همیشه پیشرفت کرده.
ناشناس
۰۲:۵۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
کار این خانم بی ادبی به خانم های چادری است .
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
نقش لیلا خبو بوده ولی دلیل نمیشه خود بازیگرش هم خوب باشه
اشوری
۰۰:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
به بازی گر ربطی نداره.کار اونا یعنی,بازی,ورنگ عوض کردن.حالا یه عده جوگیر میشن فکر می کنن بخاطرخودشونه که مردم علاقه مندشدن.
باید بهش بگیم جو نگیردت ما از اون نقشت خوشمون اومده.نه از خودت وقیافت...
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
به قول مهران مدیری من دخترم را به گربه بازیگر نمی دهم . ایشون خودش یک بازیگر دوست داشتنی هست .حالا حساب کن که اینها چی هستند.
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
واقعا نمیدونم چی بگم دیگه حرفی برای گفتن ندارم.....
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام من کارگراان و تهیه کننده را مقصر می دانم . اگر هدف از این فیلم تشویق جوانان به اعتقادات مذهبی است پس باید در انتخاب بازیگر دقت کنند. انتظار نیست که حتما فرد چادری یا محجبه انتخاب شود اما لااقل فردی این نقشها را بازی کند که به اهداف معنوی یک فیلم دهن کجی نکند. عکس العمل ریحانه پارسا بعد از معروف شدن از طریق جیب این مردم، اصلا توجیهی ندارد . عکس های این دختر شبیه به زنان.....غربی می باشد که خود غرب هم برای آنها اسم خاص می گذارند . کجای این عکسها شبیه یک دختر 20 ساله ی ایرانی است؟
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
خدا خودش کمک کنه
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
مقصر ماها هستیم که بازیگران را زیاد از حد بها میدیم
طاهر
۲۳:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
باعث تاسف است یک بازیگر بخاطر احساسات پاک مردم دچار توهم میشن و فکر می کنن که خودشان باعث توجه شده اند ولی واقعیت این نیست بلکه این نقش آنهاست که باعث توجه شده و این نشانه بلوغ جامعه ماست که به حجاب احترام می گذارند و این تغییر رفتار افراد هیچ تاثیری بر دیدگاه مردم نسبت به احترام به حجاب ندارد بلکه این بازیگر است که با این تغییر رفتار ضرر میکند و در آینده ای نزدیک این تغییر نگرش مردم را در مورد خودش خواهد دید و باعث کاهش محبوبیتش خواهد شد.
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
منم دیگه از بیشتر بازیگرا بدم میاد خیلی
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
خدا شاهده همین مسائل رو روح و روان من تاثیر گذاشته حالم از بعضی بازیگرا بهم میخوره طرف معصومانه بازی میکنه و هدف از ساخت فیلم اینه که معصومیتش برامون الگو کنن ولی بازیگر جلف بازی در میاره و تمام رشته ها پنبه میشه پس طرف بازیگر صد در صد مسئوله که با عواطف و احساساتمون بازی میکنن