سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای ۳۸ ساله در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه‌ای ۳۸ ساله با عنوان سمپاش منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری ها، طلاجات و وجه نقد از چندین واحد مسکونی در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت منزل و انباری واحد‌های ساختمانی در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: این سارق ۳۸ ساله به بهانه سم پاشی منازل و ساختمان‌های مسکونی، سوژه‌های خود را انتخاب و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت وجه نقد و طلاجات منازل و انباری ساختمان‌های مسکونی در این شهرستان می‌کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

سرهنگ جعفری افزود: رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان خواست: ضمن پرهیز از اعتماد به افراد ناشناس در صورت شناسایی و یا مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ


سمپاش سارق دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.