سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویری بی نظیر از جزیره رنگارنگ بورانو +عکس

دیدن ساختمان‌های رنگی در کنار هم و زیبایی‌های جزیره بورانو که در نزدیکی ونیز قرار دارد هر توریستی را به خود جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بورانو دهکده کوچکی است که همانند ونیز دورتا دور آن را آب در بر گرفته و بیشتر بخاطر داشتن خانه های رنگارنگ معروف است. این دهکده زیبا بهشت علاقه مندان به عکاسی به شمار می رود چرا که با بازدید از این جزیره می توانند تصاویر بیشماری از خانه های رنگی ، قایق ها و دریای آرام و آبی رنگ آن بگیرند.

یکی دیگر از دلایل شهرت این دهکده تورهای ماهیگیری آن است، از آنجایی که بیشتر ساکنین این روستا ماهیگیر بودند استانداردهای تور ماهیگیری در اینجا بالاتر از جاهای دیگر بوده و همین مساله باعث شده تا کیفیت تورهای ماهیگیری که در این محل ساخته می شود بالاتر باشد. این شهرت باعث بوجود آمدن موزه ای از تورها و وسایل ماهیگیری شده است. بسیاری از ساکنین این دهکده نیز به بافت تور ماهیگیری می پردازند.

اما شاید اصلی ترین مساله ای که این منطقه را برای توریست ها جذاب می کند همین خانه های کوچک با رنگهای شاد باشد. همانطور که گفته شد ماهیگیرها بیشترین ساکنین این منطقه را تشکیل می دادند آنها خانه های خود را طوری رنگ می کردند تا زمانیکه برای ماهیگیری از خانه خود دور می شدند از وسط دریا هم بتوانند آن را شناسایی کنند و ببینند. همین امر موجب شد تا امروزه خانه های این روستا هر یک رنگی مجزا و منحصر به فرد داشته باشد. قطعا با توجه به ماهیگیر بودن ساکنین این دهکده غذای اصلی و معروف این منطقه هم انواع ماهی ها هستند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری زیبا و دیدنی از این جزیره رنگارنگ را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
چقدر زیبا آدم اگر اینجاها زندگی کنه همیشه شاد و جوونه
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
به زیبایی روستاهای ایران نمیرسه.