سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد؛

مردم یزد مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: استان یزد در حوزه محیط زیست از شرایط خاصی به لحاظ تنوع زیستگاهی و گونه‌ای برخوردار است و مردم یزد مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد  در دیدار با امام جمعه یزد گفت: استان یزد در حوزه محیط زیست از شرایط خاصی به لحاظ تنوع زیستگاهی و گونه‌ای و ظرفیت‌های معدنی برخوردار است.

پورملائی تاکید بر اینکه توسعه یزد باید مبتنی بر شرایط زیست محیطی استان انجام شود گفت: مردم یزد مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند.

وی گفت: اجرای قوانین محیط زیست که در فعالیت‌های صنعتی و سایر فعالیت‌ها صورت می‌گیرد در راستای حفظ محیط زیست و سلامت مردم است.

پورملائی به خشکسالی‌های چند دهه اخیر اشاره کرد و افزود: در مباحث صنعتی مخالف توسعه نیستیم ولی باید منابع پایه مورد نیاز مورد ارزیابی قرار گیرد.

پورملائی در ادامه استفاده از تریبون نمازجمعه جهت تبین مسائل زیست محیطی روز و بالا بردن سطح آگاهی مردم را خواستار شد.

در ادامه آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فیه در استان وامام جمعه یزد نیز خاطرنشان کرد: هر کسی در راستای حفاظت از محیط زیست قدم بردارد در واقع در راستای خدمت به همه مردم جامعه حرکت می‌کند و این اقدام وی ارزش بسیار زیادی دارد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست از سوی  تمام افراد جامعه مدنظر قرار گیرد گفت: چیزی که امروز در محیط زیست وجود دارد از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و هر کدام که نباشد زندگی انسان دچار اختلال می‌شود.

امام جمعه یزد در پایان برای مدیر کل جدید حفاظت محیط زیست استان یزد آرزوی توفیق خدمت و برکت در عمر و تلاش را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

یزدی ها مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.