سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمان احمدی مربی رسالت نام آوران ساری در لیگ یک فوتسال +تصاویر

مربی تیم رسالت نام آوران ساری گفت: برای موفقیت باید صبور بود، زحمت کشید و سختی‌ها را تحمل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ایمان احمدی مربی تیم رسالت نام آوران ساری تنها نماینده مازندران در لیگ یک فوتسال بزرگسالان کشور گفت: برای موفقیت باید صبور بود، زحمت کشید و سختی‌ها را تحمل کرد.

وی در خصوص تشکیل تیم رسالت در مازندران گفت: نام آوران رسالت چند سال قبل در کرمان در لیگ یک کشور حضور داشت و طی اتفاقاتی که بوجود آمد تصمیم بر این گرفتند که تیمداری نکنند. طی ارتباط و شناختی که با آقای عسگری در کرمان و آقای یزدی زاده در مازندران داشتم با آن‌ها صحبت کردم و آن‌ها تصمیم گرفتند که این فصل تیمداری کنند.

احمدی در خصوص زمان بسته شدن تیمش گفت: قرار بر این بود تا مدیران این مجموعه تا پایان فروردین تصمیمشان را به من اعلام کنند، ولی این اتفاق در اواخر تیر ماه رخ داد و متاسفانه کمی زمان را از دست دادیم، اما سریعا تیم را بستیم و کار را آغاز کردیم و خدارا شکر طبق وعده‌ای که به مدیران باشگاه داده ام تیمی آبرومند بسته ایم، اما در فصل آینده قطعا تیمی به مراتب قدرتمند‌تر خواهیم بست.

سرمربی جوان نام آوران رسالت در خصوص عملکرد موفقش در دو فصل اخیر گفت: خدا را شکر در دو فصل گذشته در تیم‌هایی که حضور داشتم علی رغم مشکلات زیادی که برسر را همان قرار داشت توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص اهمیت ثبات در مدیریت تیم‌های ورزشی گفت: متاسفانه در دو تیم قبلی که حضور داشتم به دلایل مشکلات مدیریتی و مالی پس از پایان فصل تیم‌ها منحل می‌شدند که این مسائل در فوتسال اصلا جالب نیست و تیمی که میخواهد موفق باشد باید ثبات داشته باشد.

برای کسب موفقیت باید صبور بود

مربی تیم رسالت نام آوران ساری گفت: یک مربی نیاز به زمان دارد تا بتواند افکارش را در تیم تثبیت کند. شما میخواهی تیمی را بسازی که نتیجه اش را ببینی، اما بلافاصله پس از آنکه تیمت شرایط خوبی پیدا کرده و تا یک قدمی لیگ برتر پیش رفته متاسفانه در سال بعد اصلا آن تیم وجود ندارد .

وی افزود:  می‌بایست کار را دوباره از صفر در تیمی دیگر شروع کنی، شما تیم‌هایی که موفق بوده اند را ببینید تیم‌هایی مثل سن ایچ ساوه و اهورای بهبهان همه این تیم‌ها چندین سال حوصله کردند و تیم داری کردند و موفق هم بوده اند، اما در مقابل تیمی مثل استیل اذین در فوتبال با آن همه ستاره در فرصت کم نتوانستند موفق باشد.

احمدی گفت:  دلیل اصلی این موضوع هم نبود ثبات و مدیریت درست بوده است ، برای موفقیت باید صبور بود، زحمت کشید و سختی‌ها را تحمل کرد.

مربی تیم رسالت نام آوران ساری افزود: درست است که می‌گویم تیمی آبرومند بسته ام تا در لیگ حاضر باشیم، اما کسانی که من را می‌شناسند خوب می‌دانند که من همیشه برای پیروزی به میدان می‌روم چه بازیکنان خیلی خوبی داشته باشم و چه نداشته باشم تنها هدفم در فوتسال پیروزی در بازی هاست.

وی در خصوص اولین دیدار فصل برابر پاس ناجا و همچنین گروهی که در آن حضور دارند گفت: تیم پاس تیمی نظامیست و هر سال بازیکنانش تغییر می‌کنند و شناختی نسبت به این تیم ندارم.

مربی تیم رسالت نام آوران ساری گفت: طبق اعلام سایت‌های خبری مطلع هستم که گروه اول مسابقات که ما در آن حضور داریم تیم‌های باتجربه‌تر و قدرتمندتری نسبت به دیگر گروه دارد. در مورد آینده نمی‌توان نظری داد و منتظریم تا فصل را آغاز کنیم، هرچه خدابخواهد همان خواهدشد.


انتهای پیام/آ

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.